foroushino-logo
foroushino-title
صفحه اصلیدانلوددرباره ماوبلاگ

تماس با فروشینو

07191007878

دانلود فروشینو

ارتباط با ما

07191007878
[email protected]

دسترسی سریع

  • خانه
  • دانلود
  • درباره ما
  • وبلاگ

دانلود

شما میتوانید با کلیک بر روی دکمه زیر فروشینو را دانلود کنید.دانلود فروشینو
foroushinoتمامی حقوق برای فروشینو محفوظ است | 1403
logo-samandehi
enamad

دسته بندی ها

فروشینو نیوز
مطالب آموزشی
دیجیتال مارکتینگ
فروش در اینستاگرام
رشد و توسعه کسب و کار
ترفندها و آموزش های کاربردی
راهکارهای افزایش فروش آنلاین
راه اندازی و مدیریت کسب و کار

دریافت اپلیکیشن فروشینو برای تمامی پلتفرم ها

همین حالا فروشت رو اتوماتیک کن!

دسته بندی ها

رشد و توسعه کسب و کار
رازهای کوچیکی که مشتری‌ها رو عاشق آنلاین شاپت می‌کنه

رازهای کوچیکی که مشتری‌ها رو عاشق آنلاین شاپت می‌کنه

رشد و توسعه کسب و کار | زمان مطالعه 4 دقیقه

نویسنده: زهرا قاسمی1404-03-06

یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های فروشگاه‌های آنلاین، جذب و نگه داشتن مشتری‌هاست. شاید فکر کنی باید حتماً تخفیف‌های بزرگ یا تبلیغات سنگین داشته باشی تا مشتری‌ها رو جذب کنی، اما واقعیت اینه که گاهی چیزهای کوچیک و ساده می‌تونن بیشترین تأثیر رو روی رضایت و وفاداری مشتری‌ها داشته باشن. تو این مقاله بهت می‌گم چه رازهای کوچیکی هست که باعث می‌شه مشتری‌ها عاشق فروشگاهت بشن و همیشه دوباره برگردن برای خرید.

۱. پاسخ سریع و مودبانه به سوالات مشتری

هیچ چیزی به اندازه پاسخ سریع و محترمانه، مشتری رو خوشحال نمی‌کنه. وقتی مشتری سوالی داره و تو سریع جوابش رو می‌دی، حس می‌کنه براش ارزش قائلی و این باعث اعتماد می‌شه. حتی اگه جواب سوال سختی باشه، برخورد محترمانه همه چیز رو حل می‌کنه.

۲. ارسال پیامک و ایمیل اطلاع‌رسانی دقیق

خیلی از مشتری‌ها دوست دارن بدونن سفارششون کجاست و کی به دستشون می‌رسه. وقتی با پیامک یا ایمیل مرحله به مرحله بهشون اطلاع بدی، حس امنیت و اطمینان پیدا می‌کنن. این کار باعث می‌شه کمتر به پشتیبانی زنگ بزنن و راضی‌تر باشن.

۳. بسته‌بندی زیبا و دوست‌داشتنی

بسته‌بندی فقط یه جعبه ساده نیست؛ یه فرصت برای جلب رضایت مشتری و ایجاد تجربه مثبت. بسته‌بندی زیبا، شیک و متناسب با برندت باعث می‌شه مشتری‌ها از خریدشون لذت ببرن و احساس خاص بودن کنن.جذابیت بیشتر فروش بیشتر

۴. پیشنهادات شخصی‌سازی‌شده

مشتری‌ها دوست دارن حس کنن براشون ارزش قائلی. با ارسال پیشنهادات مرتبط با خریدهای قبلی یا علایقشون، می‌تونی حس خوبی ایجاد کنی و مشتری‌ها رو تشویق کنی دوباره ازت خرید کنن.

۵. توجه به نظرات و بازخورد مشتری‌ها

وقتی به نظر مشتری‌ها اهمیت می‌دی و بهشون گوش می‌دی، حس می‌کنن برایت مهم هستن. حتی اگه مشکلی پیش اومده باشه، با پاسخگویی مناسب و رفع مشکل، مشتری تبدیل به هوادار فروشگاهت می‌شه.

۶. هدیه‌های کوچک و سورپرایزها

یه هدیه کوچک مثل کارت تبریک، کد تخفیف برای خرید بعدی یا یه نمونه کوچیک محصول باعث می‌شه مشتری حس خوبی نسبت به فروشگاه داشته باشه و ارتباط عاطفی برقرار کنه.

۷. ارسال سریع و مطمئن سفارش‌ها

مشتری‌ها انتظار دارن سفارش‌هاشون سریع به دستشون برسه. هرچقدر سرعت ارسال بیشتر و مطمئن‌تر باشه، رضایت مشتری بالاتر می‌ره و احتمال برگشت مجددش زیاد می‌شه.

۸. ارائه اطلاعات دقیق و شفاف در سایت

اطلاعات دقیق درباره محصولات، قیمت، شرایط ارسال و بازگشت کالا باعث می‌شه مشتری‌ها با خیال راحت خرید کنن و کمتر سردرگم بشن.

۹. محیط کاربری ساده و روان فروشگاه

صفحه فروشگاه باید ساده، جذاب و راحت باشه. مشتری وقتی سردرگم نشه و سریع بتونه محصول مورد نظرش رو پیدا کنه، تجربه بهتری داره و احتمال خریدش بیشتر می‌شه.

۱۰. حس قدردانی از مشتری

با ارسال پیام تشکر بعد از خرید یا تبریک مناسبت‌ها، مشتری‌ها حس می‌کنن برای فروشگاه مهم هستن و این باعث ایجاد رابطه بلندمدت می‌شه.

معرفی فروشینو: ابزار کمک‌کننده برای افزایش رضایت مشتری

فروشینو امکانات حرفه‌ای و ساده‌ای داره که کمک می‌کنه این رازهای کوچیک رو بهتر اجرا کنی. با امکاناتی مثل ارسال پیامک اطلاع‌رسانی خودکار، فاکتور آنلاین حرفه‌ای، مدیریت سفارش‌ها و بسته‌بندی، می‌تونی تجربه خرید مشتری رو به بهترین شکل رقم بزنی و وفاداری‌شون رو افزایش بدی.فروش بیشتر با فروشینو

جمع‌بندی

شاید فکر کنی موفقیت تو فروش آنلاین فقط با تبلیغات بزرگ و تخفیف‌های سنگین حاصل می‌شه، اما حقیقت اینه که همین نکات کوچیک و ساده هستن که مشتری‌ها رو عاشق فروشگاهت می‌کنن و باعث می‌شن همیشه بهت وفادار بمونن. با توجه به این رازها و استفاده از ابزارهای مناسب مثل فروشینو، می‌تونی فروشگاهت رو به سطح حرفه‌ای‌تر و موفق‌تری برسونی.

همین امروز فروشینو رو امتحان کن و با امکانات حرفه‌ای‌اش، تجربه خرید مشتری‌ها رو بهتر کن و فروش آنلاین‌ت رو چند برابر کن!

پیشنهادهای فروشینو

صفر تا صد راه‌ اندازی آنلاین شاپ
رشد و توسعه کسب و کار | زمان مطالعه ۸ دقیقه
صفر تا صد راه‌ اندازی آنلاین شاپ
نویسنده: زهرا قاسمی1403-09-21
انتخاب اسم آنلاین‌ شاپ: گام به گام تا پیدا کردن نام ایده‌ آل
رشد و توسعه کسب و کار | زمان مطالعه 7 دقیقه
انتخاب اسم آنلاین‌ شاپ: گام به گام تا پیدا کردن نام ایده‌ آل
نویسنده: وحید حیدری1403-10-01
راه اندازی آنلاین شاپ در اینستاگرام
رشد و توسعه کسب و کار | زمان مطالعه 7 دقیقه
راه اندازی آنلاین شاپ در اینستاگرام
نویسنده: وحید حیدری1403-10-02
صفر تا صد راه‌ اندازی آنلاین شاپ
رشد و توسعه کسب و کار | زمان مطالعه ۸ دقیقه
صفر تا صد راه‌ اندازی آنلاین شاپ
نویسنده: زهرا قاسمی1403-09-21
انتخاب اسم آنلاین‌ شاپ: گام به گام تا پیدا کردن نام ایده‌ آل
رشد و توسعه کسب و کار | زمان مطالعه 7 دقیقه
انتخاب اسم آنلاین‌ شاپ: گام به گام تا پیدا کردن نام ایده‌ آل
نویسنده: وحید حیدری1403-10-01
راه اندازی آنلاین شاپ در اینستاگرام
رشد و توسعه کسب و کار | زمان مطالعه 7 دقیقه
راه اندازی آنلاین شاپ در اینستاگرام
نویسنده: وحید حیدری1403-10-02