foroushino-logo
foroushino-title
صفحه اصلیدانلوددرباره ماوبلاگ

تماس با فروشینو

07191007878

دانلود فروشینو

ارتباط با ما

07191007878
[email protected]

دسترسی سریع

  • خانه
  • دانلود
  • درباره ما
  • وبلاگ

دانلود

شما میتوانید با کلیک بر روی دکمه زیر فروشینو را دانلود کنید.دانلود فروشینو
foroushinoتمامی حقوق برای فروشینو محفوظ است | 1403
logo-samandehi
enamad

دسته بندی ها

فروشینو نیوز
مطالب آموزشی
دیجیتال مارکتینگ
فروش در اینستاگرام
رشد و توسعه کسب و کار
ترفندها و آموزش های کاربردی
راهکارهای افزایش فروش آنلاین
راه اندازی و مدیریت کسب و کار

دریافت اپلیکیشن فروشینو برای تمامی پلتفرم ها

همین حالا فروشت رو اتوماتیک کن!

دسته بندی ها

فروش در اینستاگرام
ترفندها و آموزش های کاربردی
چگونه با استفاده از ریلز فروش خود رو افزایش بدیم؟

چگونه با استفاده از ریلز فروش خود رو افزایش بدیم؟

فروش در اینستاگرام | زمان مطالعه 3 دقیقه

نویسنده: وحید حیدری1403-12-19

اگر آنلاین‌شاپی در اینستاگرام داری، حتماً اسم ریلز  را زیاد شنیدی. ریلز، یکی از قابلیت‌های نسبتاً جدید و خیلی جذاب اینستاگرامه که خیلی جاها جایگزین IGTV شده و می‌تونه در مدت کوتاهی تعداد زیادی بازدیدکننده برات بیاره. اما چطوری می‌شه از ریلز برای افزایش فروش استفاده کرد؟ توی این پست قرار است چند نکته کاربردی درباره ساخت ریلز بگیم و ببینیم چطور با فروشینو می‌تونیم بعد از جذب مخاطب، روش خرید رو هم ساده کنیم که فروش واقعاً بالا بره.


۱. ریلز چیست و چرا این‌ قدر مهم شده؟

ریلز در واقع ویدیوهای کوتاه - حداکثر ۹۰ ثانیه‌ای - هست که مثل تیک‌ تاک توی اینستاگرام نمایش داده می‌شه. الگوریتم اینستاگرام هم حسابی دوستش داره و اگر ریلز جذاب و پرمخاطبی درست کنی، خیلی زود می‌تونه به دست آدمای زیادی برسه حتی اگه فالوورت نباشن.

  • کوتاهی ریلز باعث می‌شه کاربر خسته نشه و توی چند ثانیه ایده اصلی رو بگیره.
  • قابلیت ادیت و افکت‌ های خاص مثل موزیک یا متن روی ویدیو باعث می‌شه سرگرم‌کننده و دیدنی‌تر باشه.
  • اگه خوب بسازی و فکرش رو داشته باشی، می‌تونی از طریق ریلز کلی مشتری بالقوه جذب کنی.


ریلز اینستاگرام

۲. چه نوع ریلزهایی باعث افزایش فروش می‌شه؟

۱. معرفی محصول با سرعت و جذابیت
اگر یه لباس جدید داری، یا یه محصول دست‌ساز درست کردی، می‌تونی در یک ریلز کوتاه از زوایای مختلف نشونش بدی. سریع و مفید بگو جنسش چیه، کجاها می‌شه استفاده کرد، چه مزیتی داره.

۲. قبل و بعد
برای محصولاتی که تغییری ایجاد می‌کنن (مثل آرایشی، دکوراسیون)، نشون دادن قبل و بعد فوق‌العاده جذابه. مردم عاشقن ببینن چه تغییری ایجاد می‌شه.

۳. پشت صحنه تولید یا بسته‌ بندی
خیلیا دوست دارن بدونن این محصول چطوری ساخته یا بسته‌ بندی می‌شه. با چند شات کوتاه ویدیو، حس اعتماد و داستانی بودن رو به مشتری القا کن.

۴. رضایت مشتری یا نظرات واقعی
اگه مشتری خوشحاله و ویدیو فرستاده یا تو تماس تصویری از محصول تعریف کرده، می‌تونی بخشی از اون رو با اجازه‌اش به ریلز تبدیل کنی. وقتی مخاطب ببیند بقیه هم راضی‌ان، احتمال خریدش بالا می‌ره.


۳. چند نکته برای ساخت ریلز جذاب

  • سریع برو سر اصل مطلب: ۳ ثانیه اول ویدیو خیلی مهمه، چون اگه مخاطب جذب نشه می‌زنه رد می‌شه.
  • موسیقی مناسب: می‌تونی از موزیک‌ های ترند استفاده کنی تا احتمال دیده شدنش توسط الگوریتم بالاتر بره.
  • زیرنویس یا متن روی ویدیو: اگه داری چیزی توضیح می‌دی، مخاطب شاید بدون صدا ببینه، پس یه تیتر یا نوشته کوتاه براش مفیده.
  • دعوت به عمل (Call to Action): آخر ریلز یا حتی وسطش بگو "اگه خوشت اومد، برو بیو برای خرید" یا "استوری بعدی رو ببین" و… تا مخاطب فقط نبینه و بره.


۴. مسیر خرید رو ساده کن، وگرنه ریلز هم جواب نمی‌ده

حتی اگه یه ریلز خیلی خفن بسازی که ده‌ها هزار بازدید بگیره و کلی آدم بخوان ازت بخرن، اگه روش خرید سخت باشه (باید پیام بدن، شماره کارت بگیرن، فیش بفرستن و...) ممکنه نصفشون وسط راه منصرف بشن. پس لازمه مسیر خرید رو راحت و امن کنی.

فروشینو اینجاست که معجزه می‌کنه:

  1. لینک خرید اختصاصی
    برای هر محصولت می‌تونی یه لینک اختصاصی جداگانه داشته باشی. مشتری با یه کلیک وارد صفحه خرید می‌شه و همون‌ جا سفارش رو ثبت و پرداخت می‌کنه. نیازی به کارت به کارت نیست.

  2. فاکتور آنلاین
    به‌محض پرداخت، یه فاکتور حرفه ای براش می‌ره که حس می‌کنه خریدش معتبر و قابل پیگیریه.

  3. پیامک اطلاع‌رسانی
    از لحظه‌ای که سفارش ثبت می‌شه تا زمانی که کالا براش ارسال بشه، مشتری رو با پیامک در جریان می‌ذاره و خیال مشتری راحت می‌شه.

  4. مدیریت سفارش و موجودی
    دیگه محصول ناموجود رو به اشتباه نمی‌فروشی یا سفارشی رو فراموش نمی‌کنی. هر چی سفارشه توی یه پنل مدیریت می‌شه.

  5. گزارش فروش
    می‌تونی ببینی که آیا این ریلز جدیدت چقدر تو فروش تاثیر داشته، چندتا سفارش اومده و کدوم محصول پرطرفدارتره.


۵. چطور ریلز رو به فروشینو وصل کنیم؟

۱. لینک خرید در بیو
می‌تونی تو ریلز، تو متنش یا با متن روی ویدیو بگی "برای خرید، برو بیو و لینک رو بزن." بعد توی بیو، لینک فروشینو رو بذاری که مستقیم مشتری رو به صفحه خرید ببره.

۲. ریلز رو به استوری هدایت کن
می‌تونی تو ریلز بگی “برای خرید برو استوری بعدی” و استوری رو به لینک فروشینو وصل کنی.


ریلز فروشگاهی

۶. چند ایده برای ریلزهای فروشگاهی

۱. ریلز معرفی یک محصول جدید
به‌صورت سریع و جذاب از زوایای مختلف نشون بده، یه موسیقی شاد بذار و آخرش هم بگو "لینک خرید توی بیو."

۲. ریلز چالشی یا مقایسه‌ای
مثلاً مقایسه محصول A با محصول B یا قدیمی با جدید. این نوع محتوا خیلی دیده می‌شه و آدم‌ها علاقه دارن ببینن.

۳. ریلز ترفند یا نکته آموزشی
اگه محصول آرایشی داری، در چند ثانیه بگو "چطور در ۳۰ ثانیه یه آرایش سریع انجام بدیم." بعدش معرفی محصول خودت.

۴. نمایش تجربه مشتری
اگه مشتری راضی داری، می‌تونی یه ویدیو کوتاه ازش بگیری یا خودش برات بفرسته که می‌گه چه تجربه خوبی داشته. این رو ریلز کن و آخرش لینک خرید رو یادآوری کن.


ریلز فروشگاهی

جمع‌بندی

ریلز می‌تونه معجزه‌کن باشه برای زیاد کردن بازدیدکننده‌ها و آوردن آدم‌های جدید به پیج. اما مهم‌تر از همه اینه که وقتی اون‌ها جذب شدن، بتونن راحت خرید کنن. اینجاست که فروشینو مسیر رو برات آسون می‌کنه:

  • لینک خرید اختصاصی
  • فاکتور آنلاین
  • پیامک اطلاع‌رسانی
  • مدیریت سفارش و موجودی
  • گزارش فروش

همه اینا باعث می‌شه مخاطبای ریلزتو به مشتری تبدیل کنی، نه اینکه وسط راه منصرف بشن. پس از همین امروز شروع کن: یه ریلز جذاب بساز، محصولتو نشون بده، لینک خرید رو توی بیو یا استوری بذار و ببین چطور فروشت کم‌کم بالا می‌ره.
همین حالا اپلیکیشن فروشینو رو دانلود کنید و اولین قدم رو به سوی رشد بردارید! با استفاده از امکانات اون فرآیند فروشتون رو بهینه کنید و فروشتونو افزایش بدید.

پیشنهادهای فروشینو

صفر تا صد پیج کاری اینستاگرام
فروش در اینستاگرام | زمان مطالعه 3 دقیقه
صفر تا صد پیج کاری اینستاگرام
نویسنده: وحید حیدری1403-10-05
انتخاب اسم آنلاین‌ شاپ: گام به گام تا پیدا کردن نام ایده‌ آل
رشد و توسعه کسب و کار | زمان مطالعه 7 دقیقه
انتخاب اسم آنلاین‌ شاپ: گام به گام تا پیدا کردن نام ایده‌ آل
نویسنده: وحید حیدری1403-10-01
آموزش کمپین فروش در اینستاگرام | افزایش فروش آنلاین
فروش در اینستاگرام | زمان مطالعه ۵ دقیقه
آموزش کمپین فروش در اینستاگرام | افزایش فروش آنلاین
نویسنده: زهرا قاسمی1403-09-25
صفر تا صد پیج کاری اینستاگرام
فروش در اینستاگرام | زمان مطالعه 3 دقیقه
صفر تا صد پیج کاری اینستاگرام
نویسنده: وحید حیدری1403-10-05
انتخاب اسم آنلاین‌ شاپ: گام به گام تا پیدا کردن نام ایده‌ آل
رشد و توسعه کسب و کار | زمان مطالعه 7 دقیقه
انتخاب اسم آنلاین‌ شاپ: گام به گام تا پیدا کردن نام ایده‌ آل
نویسنده: وحید حیدری1403-10-01
آموزش کمپین فروش در اینستاگرام | افزایش فروش آنلاین
فروش در اینستاگرام | زمان مطالعه ۵ دقیقه
آموزش کمپین فروش در اینستاگرام | افزایش فروش آنلاین
نویسنده: زهرا قاسمی1403-09-25