foroushino-logo
foroushino-title
صفحه اصلیدانلوددرباره ماوبلاگ

تماس با فروشینو

07191007878

دانلود فروشینو

ارتباط با ما

07191007878
[email protected]

دسترسی سریع

  • خانه
  • دانلود
  • درباره ما
  • وبلاگ

دانلود

شما میتوانید با کلیک بر روی دکمه زیر فروشینو را دانلود کنید.دانلود فروشینو
foroushinoتمامی حقوق برای فروشینو محفوظ است | 1403
logo-samandehi
enamad

دسته بندی ها

فروشینو نیوز
مطالب آموزشی
دیجیتال مارکتینگ
فروش در اینستاگرام
رشد و توسعه کسب و کار
ترفندها و آموزش های کاربردی
راهکارهای افزایش فروش آنلاین
راه اندازی و مدیریت کسب و کار

دریافت اپلیکیشن فروشینو برای تمامی پلتفرم ها

همین حالا فروشت رو اتوماتیک کن!

دسته بندی ها

ترفندها و آموزش های کاربردی
راه اندازی و مدیریت کسب و کار
روتین کاری یک آنلاین‌ شاپ‌ دار موفق: از صبح تا شب چگونه فروشتان را افزایش دهید؟

روتین کاری یک آنلاین‌ شاپ‌ دار موفق: از صبح تا شب چگونه فروشتان را افزایش دهید؟

ترفندها و آموزش های کاربردی | زمان مطالعه 4 دقیقه

نویسنده: وحید حیدری1403-12-19

اگه صاحب یه آنلاین‌شاپ تو اینستاگرام هستی یا قصد داری یه فروشگاه اینترنتی رو بچرخونی، احتمالاً برات سوال شده که یه روز کاری موفق چطوری می‌تونه باشه. خیلی‌ها فکر می‌کنن فقط پست گذاشتن و دایرکت جواب دادن کافیه، ولی واقعیت اینه که یه روز موفق برای یه صاحب آنلاین‌شاپ پر از وظایف مختلفه. در این پست، قدم‌به‌قدم با هم جلو می‌ریم تا ببینیم از صبح که بیدار می‌شیم تا شب، چه کارهایی باید انجام بدیم تا فروشمون رو بالا ببریم. همچنین در آخر می‌بینیم فروشینو چطور فرایند خرید رو برای مشتری راحت‌تر می‌کنه و به موفقیت بیشتر ما کمک می‌کنه.


ساعت ۷ تا ۸ صبح: چک کردن ایده‌های روز

  1. نگاه به تقویم محتوا
    بهتره یه تقویم محتوا داشته باشی تا بدونی امروز چه پست یا استوری‌ای باید بره. صبح که بیدار می‌شی، چند دقیقه وقت بذار تا برنامه امروز رو مرور کنی و ببینی چه کاری داری.

  2. بررسی اخبار یا ترندهای روز
    شاید بتونی یه ایده جذاب برای استوری یا پست از اخبار روز یا ترندهای شبکه‌های اجتماعی بگیری. اگه محصولت رو می‌تونی با این ترند گره بزنی، فرصت خوبیه تا مخاطبت جذب بشه.


ایده های انلاین شاپ

ساعت ۸ تا ۱۰ صبح: زمان پاسخ‌گویی به پیام‌ها و دایرکت‌ها

اول وقت سراغ دایرکت‌ ها و کامنت‌ هایی برو که از شب قبل یا دیر وقت مونده. مشتریایی که سوال دارن یا می‌خوان سفارش بدن، نباید حس کنن که نادیده گرفته شدن.

  • اگر سوالای تکراری دارن، بهتره هایلایت‌های «سوالات متداول» داشته باشی یا یه پاسخ آماده درست کنی.
  • اگه کسی قصد خرید داره، سعی کن مراحل خرید رو کوتاه کنی. اینجاست که فروشینو با لینک خرید اختصاصی برات معجزه می‌کنه. به‌جای دادن شماره کارت و مراحل طولانی، یه لینک براش بفرست که مشتری همون لحظه سفارش بده.


ساعت ۱۰ تا ۱۲: تولید و ادیت محتوای روز

  1. عکس و ویدیو باکیفیت
    اگه می‌خوای پست یا استوری ویژه‌ای داشته باشی، حالا وقتشه عکس یا ویدیو رو ادیت کنی یا حتی عکس جدید بگیری. توجه کن نور خوب داشته باشی، زوایا رو درست انتخاب کنی و یه موسیقی کوتاه برای استوری شاید اضافه کنی.

  2. نوشتن کپشن
    کپشن رو دوستانه و صمیمی بنویس. محصول یا خدمات رو معرفی کن، یکی دو خط داستان یا نکته بگو و در انتها یک فراخوان عمل (Call to Action) بذار مثل «اگه می‌خوای همین حالا سفارش بدی، روی لینک خرید ما توی بیو کلیک کن».
    فروشینو با لینک خرید مستقیم کمک می‌کنه مشتری معطل نشه.


ساعت ۱۲ تا ۱۳: پست گذاشتن و استوری

  1. زمان مناسب پست
    اگه طبق Insights اینستاگرام می‌دونی که ظهر یا نزدیک ظهر وقتی‌ایه که فالوورات بیشتر آنلاینن، همون موقع پست رو بذار.
  2. استوری تعاملی
    یه نظرسنجی یا کوئز بزار که مردم بیشتر درگیر بشن. مثلاً «کدوم رنگ این محصول رو بیارم؟» یا «کدوم طرح رو بیشتر دوست دارید؟» این تعامل رو بالا می‌بره و احتمال اینکه به مشتری تبدیل شن بیشتره.


پست و استوری گذاشتن

ساعت ۱۳ تا ۱۴: استراحت + بررسی سریع فروش

یک استراحت کوتاه به خودت بده، شاید کمی ناهار یا چک کردن پیام‌های شخصی. اما قبلش یه نگاهی به وضعیت سفارش‌ها بنداز:

  • ببین کسی لینکی که فرستادی رو کلیک کرده و خرید ثبت کرده یا نه. با فروشینو می‌تونی تو پنل ببینی اگه سفارشی ثبت شده یا اگه موجودی محصولی کم شده.
  • اگه سفارشی ثبت نشده، نگران نباش. ممکنه عصر یا شب بازدید بیشتر بشه.


ساعت ۱۴ تا ۱۶: بسته‌بندی سفارش‌های ثبت‌شده

  1. بسته‌بندی شیک و مرتب
    اگه محصول فیزیکی داری، حالا وقتشه سفارشای صبح یا شب قبل رو جمع کنی و بسته‌بندی کنی. نام و آدرس گیرنده رو دقیق بنویس.
  2. بررسی سیستم مدیریت سفارش فروشینو
    چون همه سفارش‌ها در پنل فروشینو ثبت می‌شه، خطایی پیش نمی‌آد. از موجودی هم خیالت راحته که به‌روز شده.


ساعت ۱۶ تا ۱۸: پاسخ دوباره به دایرکت‌ها + پیگیری ارسال‌ها

خیلی‌ها عصر آنلاین می‌شن و سوال می‌پرسن. دوباره لازم می‌شه دایرکت و پیام‌ها رو چک کنی.

  • اگه مشتری ثبت سفارش کرده و می‌گه «کی می‌فرستی؟» یا «هزینه پست چقدره؟»، توضیح بده. اگر هم سفارشش ثبت شده، با پنل فروشینو می‌تونی بگی «سفارشتون تایید شده، به زودی ارسال می‌کنم».
  • اگر لازم باشه بسته‌ها رو به پست یا پیک بسپری، تو همین بازه انجام بده.


ساعت ۱۸ تا ۲۰: تولید استوری دوم یا سوم

برای اینکه مخاطب حس کنه پیجت زنده است، بهتره عصر یا شب هم یکی دو تا استوری بذاری.

  • می‌تونی از بسته‌بندی سفارش‌ها هم استوری بذاری که بگی «سفارش‌های امروز آماده ارسال شد». این نشون می‌ده برندت فعاله و اعتماد مخاطب رو بالا می‌بره.
  • اگه محصول جدید داری، ازش یه تیزر کوتاه بساز و لینک خرید فروشینو رو هم توی استوری بعدی بذار.


تولید استوری

ساعت ۲۰ تا ۲۲: تعامل شبانه و تحلیل روز

خیلی‌ها شب بعد شام، اینستاگرام رو چک می‌کنن و ممکنه جذب پست‌هات بشن.

  1. لایو یا پرسش و پاسخ
    شاید وقتشه یه لایو کوتاه بذاری، محصولاتو معرفی کنی یا با مخاطبات صحبت کنی.
  2. تحلیل روز
    با گزارش فروش فروشینو می‌تونی ببینی امروز چند تا سفارش داشتی، کدوم پست باعث فروش شد. همچنین نگاهی به Insights بنداز و ببین پستت چقدر بازدید داشته.


ساعت ۲۲ تا ۲۳: پاسخ نهایی به پیام‌ها و برنامه‌ریزی فردا

شاید وقت خواب باشه، ولی یه نگاهی به پیام‌های آخر شب بنداز. اگه کسی سوال یا نگرانی داره، جواب بده که حس کنه حتی آخر شب هم توجه داری.

برنامه فردا رو هم در همین بازه نهایی کن: چه پستی قراره بذاری، چه کارهایی هست، سفارش‌های معوقه چیه و...


چطور فروشینو همه اینا رو راحت‌ تر می‌کنه؟

دیدی که در طول روز، مهم‌ترین چالش اینه که چجوری مشتری‌ ها بتونن راحت خرید کنن و سفارششون پیگیری شه، بدون اینکه دایرکت زیاد بشه یا اشتباه پیش بیاد. اینجاست که فروشینو تو کل روز، کارتو ساده می‌کنه:

  1. لینک خرید اختصاصی: هرجا بخوای (بیو، استوری، دایرکت) می‌ذاری، مشتری با یه کلیک سفارش می‌ده و دیگه شماره کارت نمی‌خوایی.
  2. فاکتور آنلاین: به محض ثبت سفارش، یه فاکتور حرفه ای می‌ره واسه مشتری که حس می‌کنه با یه برند حرفه‌ای در ارتباطه.
  3. پیامک اطلاع‌رسانی: از لحظه خرید تا ارسال، مشتری رو در جریان می‌ذاره. این حس اعتماد و اطمینان رو خیلی بالا می‌بره.
  4. گزارش فروش: می‌فهمی کدوم پست یا تبلیغ در طول روز بازخورد بیشتری داشته و می‌تونی برای فردا یا هفته بعد بهتر برنامه‌ریزی کنی.


اپلیکیشن فروشینو

جمع‌بندی

روتین یه آنلاین‌شاپ‌دار موفق یعنی از صبح تا شب برنامه داشته باشی: دایرکت‌ها و پیام‌ها رو چک کنی، محتوا تولید کنی، پست و استوری رو زمان‌بندی کنی، سفارش‌ها رو بسته‌بندی کنی و ارسال کنی و در نهایت گزارش روز رو تحلیل کنی. فروشینو اون بخش سخت خرید و سفارش رو یکپارچه می‌کنه تا بتونی با خیال راحت، روی تولید محتوای جذاب و تعامل با مخاطب تمرکز کنی. نتیجه؟ مشتری‌های راضی و فروشی که روزبه‌روز بیشتر می‌شه. همین حالا اپلیکیشن فروشینو رو دانلود کنید و اولین قدم رو به سوی رشد بردارید! با استفاده از امکانات اون فرآیند فروشتون رو بهینه کنید و فروشتونو افزایش بدید.

پیشنهادهای فروشینو

هزینه راه‌ اندازی فروشگاه اینستاگرامی | نکات و هزینه‌ های شروع موفق
رشد و توسعه کسب و کار | زمان مطالعه ۵ دقیقه
هزینه راه‌ اندازی فروشگاه اینستاگرامی | نکات و هزینه‌ های شروع موفق
نویسنده: وحید حیدری1403-09-25
صفر تا صد راه‌ اندازی آنلاین شاپ
رشد و توسعه کسب و کار | زمان مطالعه ۸ دقیقه
صفر تا صد راه‌ اندازی آنلاین شاپ
نویسنده: زهرا قاسمی1403-09-21
ایده‌های پولساز برای فروشگاه اینترنتی
فروش در اینستاگرام | زمان مطالعه 8دقیقه
ایده‌های پولساز برای فروشگاه اینترنتی
نویسنده: زهرا قاسمی1403-09-21
هزینه راه‌ اندازی فروشگاه اینستاگرامی | نکات و هزینه‌ های شروع موفق
رشد و توسعه کسب و کار | زمان مطالعه ۵ دقیقه
هزینه راه‌ اندازی فروشگاه اینستاگرامی | نکات و هزینه‌ های شروع موفق
نویسنده: وحید حیدری1403-09-25
صفر تا صد راه‌ اندازی آنلاین شاپ
رشد و توسعه کسب و کار | زمان مطالعه ۸ دقیقه
صفر تا صد راه‌ اندازی آنلاین شاپ
نویسنده: زهرا قاسمی1403-09-21
ایده‌های پولساز برای فروشگاه اینترنتی
فروش در اینستاگرام | زمان مطالعه 8دقیقه
ایده‌های پولساز برای فروشگاه اینترنتی
نویسنده: زهرا قاسمی1403-09-21