foroushino-logo
foroushino-title
صفحه اصلیدانلوددرباره ماوبلاگ

تماس با فروشینو

07191007878

دانلود فروشینو

ارتباط با ما

07191007878
[email protected]

دسترسی سریع

  • خانه
  • دانلود
  • درباره ما
  • وبلاگ

دانلود

شما میتوانید با کلیک بر روی دکمه زیر فروشینو را دانلود کنید.دانلود فروشینو
foroushinoتمامی حقوق برای فروشینو محفوظ است | 1403
logo-samandehi
enamad

دسته بندی ها

فروشینو نیوز
مطالب آموزشی
دیجیتال مارکتینگ
فروش در اینستاگرام
رشد و توسعه کسب و کار
ترفندها و آموزش های کاربردی
راهکارهای افزایش فروش آنلاین
راه اندازی و مدیریت کسب و کار

دریافت اپلیکیشن فروشینو برای تمامی پلتفرم ها

همین حالا فروشت رو اتوماتیک کن!

دسته بندی ها

ترفندها و آموزش های کاربردی
راهکارهای افزایش فروش آنلاین
بهترین روش‌های قیمت‌گذاری برای افزایش فروش در عید

بهترین روش‌های قیمت‌گذاری برای افزایش فروش در عید

ترفندها و آموزش های کاربردی | زمان مطالعه 5 دقیقه

نویسنده: زهرا قاسمی1403-12-07

عید نوروز همیشه یکی از پول‌سازترین فصل‌های فروش برای کسب‌وکارهای آنلاینه. مردم توی این دوران، برای خرید لباس، هدیه، لوازم آرایشی، تزئینات خونه و کلی چیز دیگه آماده میشن. یعنی بیشترین حجم خرید توی همین یکی دو ماه قبل از عید اتفاق می‌افته!

اگه تو هم یه آنلاین‌شاپ‌دار هستی و می‌خوای بیشترین سود رو توی این دوره ببری، باید هوشمندانه قیمت‌گذاری کنی. یه قیمت اشتباه ممکنه باعث بشه یا مشتریات فرار کنن یا سودتو از دست بدی.

پس بیا با هم بررسی کنیم که چطور توی عید قیمت‌گذاری کنیم که هم سود کنیم، هم مشتری راضی باشه! 

۱. قیمت‌گذاری روان‌شناختی (کاری کن که قیمت کمتر به نظر بیاد!)

مغز آدم همیشه دنبال عددای کوچیک‌تره. برای همین، یه محصول با قیمت ۲۹۹ هزار تومان، ارزون‌تر از ۳۰۰ هزار تومان به نظر میاد، در حالی که فقط ۱۰۰۰ تومن فرق دارن!

چیکار کنی؟

  • به جای ۱۰۰ هزار تومن، بزن ۹۹ هزار تومن.
  • به جای ۵۰۰ هزار، بزن ۴۹۹ هزار تومن.
  • حتی برای محصولات گرون‌تر، قیمتو طوری تنظیم کن که عدد گرد به نظر نرسه. (مثلاً ۹۸۹ هزار تومان به جای ۱ میلیون!)

نتیجه؟ مشتری حس می‌کنه محصولت ارزون‌تره و احتمال خریدش بیشتر میشه.


بهترین روش قیمت گذاری برای آنلاین شاپ ها

۲. قیمت‌گذاری بسته‌ای (کاری کن که مشتری به جای یه دونه، چندتا بخره!)

یکی از ترفندای خفن برای بالا بردن فروش اینه که به جای فروش تکی، بسته‌های چندتایی بفروشی!

چیکار کنی؟

  • اگه لباس می‌فروشی، یه ست ویژه عید تعریف کن که شامل تیشرت + شلوار + دستبند باشه.
  • اگه لوازم آرایشی داری، یه پک عیدانه بذار که شامل رژ، خط چشم و کرم باشه.
  • یه تخفیف جذاب روی خرید چندتایی بذار، مثلاً: "یکیش ۵۰۰ تومن، دوتاش ۸۹۰ تومن!"

نتیجه؟ مشتری حس می‌کنه اگه چندتا بخره، بیشتر سود کرده و خریدشو افزایش میده.

۳. قیمت‌گذاری پلکانی (کاری کن که مشتری بیشتر خرج کنه!)

حتماً توی سایت‌های حرفه‌ای دیدی که یه محصول توی چند قیمت مختلف ارائه میشه:
✔ گزینه ارزان (برای مشتریایی که دنبال قیمت پایینن)
✔ گزینه استاندارد (گزینه‌ای که بیشترین فروش رو داره)
✔ گزینه لوکس (برای مشتریایی که بیشتر خرج می‌کنن)

 چیکار کنی؟
مثلاً اگه بدلیجات می‌فروشی:

  • گردنبند ساده: ۲۹۰ هزار تومان
  • گردنبند سنگی (بسته ویژه): ۴۹۰ هزار تومان
  • گردنبند طلاکاری‌شده با جعبه کادویی: ۷۹۰ هزار تومان

نتیجه؟ اکثر مشتریا گزینه وسط رو انتخاب می‌کنن، ولی بعضیا هم گزینه گرون‌تر رو می‌خرن و سود تو بالا میره!

۴. قیمت‌گذاری تخفیفی (کاری کن که مشتری احساس برد کنه!)

تخفیف‌دادن یه هنر مهمه! اگه همیشه تخفیف بدی، مشتری عادت می‌کنه و فقط وقتی خرید می‌کنه که تخفیف باشه.

ترفندهای تخفیف عیدانه:

  • "تا ۱۵٪ تخفیف ویژه خرید نوروزی!"
  • "با خرید بالای ۱ میلیون، ۵٪ تخفیف بگیر!"
  • "فقط امروز! ارسال رایگان برای خرید بالای ۵۰۰ هزار تومان"

نتیجه؟ مشتری احساس می‌کنه یه فرصت ویژه داره و سریع‌تر خریدش رو نهایی می‌کنه.


نحوه تخفیف دادن برای آنلاین شاپ ها

۵. قیمت‌گذاری رقابتی (از رقیبات جلو بزن!)

قبل از قیمت‌گذاری، برو ببین رقبات چجوری قیمت گذاشتن.

چیکار کنی؟

  • اگه یه محصول رو همه ۳۰۰ تومن می‌فروشن، تو قیمتو بذار ۲۹۵ تومن.
  • اگه محصول خاص‌تری داری، می‌تونی گرون‌تر بفروشی، ولی یه ارزش اضافه ارائه بده (مثلاً "ارسال رایگان"، "بسته‌بندی هدیه" یا "یه محصول کوچیک رایگان!")

نتیجه؟ مشتری به جای اینکه بره از رقیب بخره، سراغ تو میاد.

۶. قیمت‌گذاری حراجی (کاری کن که مردم هجوم بیارن!)

یه حراج اساسی می‌تونه کلی مشتری جذب کنه.

چیکار کنی؟

  • "فقط ۳ روز! تخفیف ویژه عید روی همه محصولات"
  • "حراج نوروزی، فقط تا ۲۹ اسفند!"
  • "اولین ۲۰ خرید امروز، ۲۰٪ تخفیف ویژه می‌گیرن!"

نتیجه؟ مشتری حس می‌کنه اگه الان نخره، فرصت رو از دست میده و سریع خریدشو نهایی می‌کنه!

۷. قیمت‌گذاری مبتنی بر ارزش (چطور گرون بفروشی و مشتری راضی باشه؟)

اگه محصولت کیفیت بالایی داره، نترس که قیمت بالاتر بذاری. فقط باید به مشتری نشون بدی که چرا محصول تو اینقدر می‌ارزه!

چیکار کنی؟

  • ویژگی‌های خاص محصولتو برجسته کن (مثلاً "از بهترین متریال ساخته شده"، "دوام ۱۰ ساله داره" یا "بسته‌بندی لاکچری داره")
  • نظرات مشتریایی که از خریدشون راضی بودن رو توی پیج و سایتت بذار.
  • بگو چرا محصول تو ارزش بیشتری داره، مثلاً "برندای دیگه ۳ ماه ضمانت دارن، ولی ما ۱ سال ضمانت میدیم!"

نتیجه؟ مشتری احساس می‌کنه که داره یه جنس خاص و ارزشمند می‌خره و حاضر میشه بیشتر هزینه کنه.

جمع‌بندی: چطور قیمت‌گذاری کنیم که سودمون توی عید بترکه؟

✔ از قیمت‌گذاری روان‌شناختی استفاده کن (۹۹۹ تومن به جای ۱۰۰۰!)
✔ محصولات رو توی بسته‌های ویژه بفروش (مثلاً ست لباس یا پک آرایشی)
✔ یه استراتژی ۳ مرحله‌ای برای قیمت بذار (ارزون، متوسط، لوکس)
✔ تخفیف‌های هوشمندانه بده که سودت رو کم نکنه
✔ از روش‌های رقابتی استفاده کن ولی یه ارزش اضافه هم ارائه بده
✔ حراج‌های کوتاه‌مدت برگزار کن تا مشتری سریع تصمیم بگیره
✔ به جای کاهش قیمت، ارزش محصول رو بالا ببر

فروشینو: راهی هوشمند برای مدیریت و افزایش فروش آنلاین

مدیریت یه آنلاین‌شاپ حرفه‌ای فقط گذاشتن محصول توی پیج و جواب دادن به دایرکت نیست! وقتی فروش بالا میره، چالشای جدی شروع میشن: مشتریا هر روز همون سوالای تکراری رو می‌پرسن، فیشای کارت به کارت باید یکی‌یکی چک بشه، بعضی سفارشا محصولی رو شامل میشن که موجودیش تموم شده و کلی زمان ازت گرفته میشه! اینجاست که فروشینو بازی رو برات عوض می‌کنه. با لینک پرداخت اختصاصی، دیگه نیازی به شماره کارت دادن و چک کردن واریزی‌ها نیست؛ فاکتور آنلاین حرفه‌ای باعث میشه مشتریا بدون سوال و بدون شک خریدشونو نهایی کنن؛ و با مدیریت موجودی هوشمند، هر سفارشی فقط از محصولات موجود ثبت میشه. همه اینا یعنی کمتر درگیر دایرکت و کارای تکراری بشی و بیشتر روی رشد فروشت تمرکز کنی! حالا انتخاب با خودته: همچنان وقتتو تلف کنی، یا فروشگاهتو هوشمند کنی و یه سر و گردن از بقیه بالاتر باشی؟
با این روش‌ها، توی عید نه‌تنها بیشتر می‌فروشی، بلکه سود بیشتری هم می‌بری! 

همین حالا اپلیکیشن فروشینو رو دانلود کنید و اولین قدم رو به سوی رشد بردارید! با استفاده از امکانات اون فرآیند فروشتون رو بهینه کنید و فروشتونو افزایش بدید.


 افزایش فروش آنلاین شاپ

پیشنهادهای فروشینو

صفر تا صد پیج کاری اینستاگرام
فروش در اینستاگرام | زمان مطالعه 3 دقیقه
صفر تا صد پیج کاری اینستاگرام
نویسنده: وحید حیدری1403-10-05
هزینه راه‌ اندازی فروشگاه اینستاگرامی | نکات و هزینه‌ های شروع موفق
رشد و توسعه کسب و کار | زمان مطالعه ۵ دقیقه
هزینه راه‌ اندازی فروشگاه اینستاگرامی | نکات و هزینه‌ های شروع موفق
نویسنده: وحید حیدری1403-09-25
انتخاب اسم آنلاین‌ شاپ: گام به گام تا پیدا کردن نام ایده‌ آل
رشد و توسعه کسب و کار | زمان مطالعه 7 دقیقه
انتخاب اسم آنلاین‌ شاپ: گام به گام تا پیدا کردن نام ایده‌ آل
نویسنده: وحید حیدری1403-10-01
صفر تا صد پیج کاری اینستاگرام
فروش در اینستاگرام | زمان مطالعه 3 دقیقه
صفر تا صد پیج کاری اینستاگرام
نویسنده: وحید حیدری1403-10-05
هزینه راه‌ اندازی فروشگاه اینستاگرامی | نکات و هزینه‌ های شروع موفق
رشد و توسعه کسب و کار | زمان مطالعه ۵ دقیقه
هزینه راه‌ اندازی فروشگاه اینستاگرامی | نکات و هزینه‌ های شروع موفق
نویسنده: وحید حیدری1403-09-25
انتخاب اسم آنلاین‌ شاپ: گام به گام تا پیدا کردن نام ایده‌ آل
رشد و توسعه کسب و کار | زمان مطالعه 7 دقیقه
انتخاب اسم آنلاین‌ شاپ: گام به گام تا پیدا کردن نام ایده‌ آل
نویسنده: وحید حیدری1403-10-01