نویسنده: فرنوش محققی
1404-03-10
چه مدل محتوایی در اینستاگرام ۲۰۲۵ بیشترین فروش رو میاره؟
تو سالهای اخیر اینستاگرام برای کسبوکارها یه بازار خیلی بزرگ و شلوغ شده. هر روز آنلاینشاپهای بیشتری وارد این فضا میشن و رقابت برای جلب توجه مخاطبها داغتر میشه. اما وسط این همه رقابت، یه سوال مهم همیشه ذهن فروشندهها رو مشغول کرده: «چی باید تولید کنم که محصولم تو اینستاگرام بیشتر دیده بشه و بهتر بفروشه؟» یا به زبان سادهتر: چه مدل محتوایی تو اینستاگرام باعث میشه بیشتر بفروشم؟ تو این مقاله مفصل و کاملاً کاربردی، جواب این سوال رو میگیری. برات مدلهای مختلف محتوا رو با مثال و تحلیل بررسی میکنم و توضیح میدم چرا بعضی فرمتها برای فروش تو اینستاگرام معجزه میکنن. در نهایت هم چند تا تکنیک سئو و جذب مشتری رو یاد میگیری که هم تعاملت زیاد بشه، هم فروشت بره بالا.
نویسنده: فرنوش محققی
1404-03-10
تو سالهای اخیر اینستاگرام برای کسبوکارها یه بازار خیلی بزرگ و شلوغ شده. هر روز آنلاینشاپهای بیشتری وارد این فضا میشن و رقابت برای جلب توجه مخاطبها داغتر میشه. اما وسط این همه رقابت، یه سوال مهم همیشه ذهن فروشندهها رو مشغول کرده: «چی باید تولید کنم که محصولم تو اینستاگرام بیشتر دیده بشه و بهتر بفروشه؟» یا به زبان سادهتر: چه مدل محتوایی تو اینستاگرام باعث میشه بیشتر بفروشم؟ تو این مقاله مفصل و کاملاً کاربردی، جواب این سوال رو میگیری. برات مدلهای مختلف محتوا رو با مثال و تحلیل بررسی میکنم و توضیح میدم چرا بعضی فرمتها برای فروش تو اینستاگرام معجزه میکنن. در نهایت هم چند تا تکنیک سئو و جذب مشتری رو یاد میگیری که هم تعاملت زیاد بشه، هم فروشت بره بالا.
نویسنده: زهرا قاسمی
1404-03-04
ارسال رایگان سفارشها: مزایا و معایبش برای فروشگاههای آنلاین چیه؟
اگه یه فروشگاه آنلاین داری، حتماً بارها به این فکر کردی که ارسال رایگان رو فعال کنی یا نه؟ این روزا بیشتر فروشگاهها برای جلب توجه مشتری و رقابت بهتر، سفارشها رو رایگان ارسال میکنن. مشتری هم که عاشق کلمه «رایگان» هست و با دیدنش وسوسه میشه سریعتر خرید کنه. ولی خب، آیا ارسال رایگان همیشه به نفعته؟ آیا ارزش داره هزینه اضافی رو تقبل کنی تا فقط مشتریهای بیشتری جذب کنی؟ توی این مقاله دقیق بررسی میکنیم که ارسال رایگان سفارشها برای فروشگاه آنلاین چه مزایا و معایبی داره تا بتونی بهترین تصمیم رو برای کسبوکارت بگیری.
نویسنده: زهرا قاسمی
1404-03-04
اگه یه فروشگاه آنلاین داری، حتماً بارها به این فکر کردی که ارسال رایگان رو فعال کنی یا نه؟ این روزا بیشتر فروشگاهها برای جلب توجه مشتری و رقابت بهتر، سفارشها رو رایگان ارسال میکنن. مشتری هم که عاشق کلمه «رایگان» هست و با دیدنش وسوسه میشه سریعتر خرید کنه. ولی خب، آیا ارسال رایگان همیشه به نفعته؟ آیا ارزش داره هزینه اضافی رو تقبل کنی تا فقط مشتریهای بیشتری جذب کنی؟ توی این مقاله دقیق بررسی میکنیم که ارسال رایگان سفارشها برای فروشگاه آنلاین چه مزایا و معایبی داره تا بتونی بهترین تصمیم رو برای کسبوکارت بگیری.
نویسنده: زهرا قاسمی
1404-03-03
۵ اشتباه رایج آنلاینشاپها که باعث کاهش فروش میشه
اگر شما هم یک فروشگاه آنلاین دارید، حتماً تلاش میکنید هر روز فروش بیشتری داشته باشید. اما گاهی اوقات، علیرغم همه تلاشها، فروش چندانی نصیبتان نمیشود و نمیدانید چرا. شاید فکر میکنید محصولاتتان خوب نیست یا مشتریها علاقهای به خرید ندارند؛ اما واقعیت این است که گاهی فقط چند اشتباه ساده باعث میشود فروش بهشدت افت کند. در این مقاله قصد داریم ۵ اشتباه رایج آنلاینشاپها را بررسی کنیم که اغلب باعث کاهش فروش آنها میشود. همچنین برای هر اشتباه، یک راهحل ساده و کاربردی معرفی میکنیم تا بتوانید همین امروز آنها را برطرف کنید و فروش خود را افزایش دهید.
نویسنده: زهرا قاسمی
1404-03-03
اگر شما هم یک فروشگاه آنلاین دارید، حتماً تلاش میکنید هر روز فروش بیشتری داشته باشید. اما گاهی اوقات، علیرغم همه تلاشها، فروش چندانی نصیبتان نمیشود و نمیدانید چرا. شاید فکر میکنید محصولاتتان خوب نیست یا مشتریها علاقهای به خرید ندارند؛ اما واقعیت این است که گاهی فقط چند اشتباه ساده باعث میشود فروش بهشدت افت کند. در این مقاله قصد داریم ۵ اشتباه رایج آنلاینشاپها را بررسی کنیم که اغلب باعث کاهش فروش آنها میشود. همچنین برای هر اشتباه، یک راهحل ساده و کاربردی معرفی میکنیم تا بتوانید همین امروز آنها را برطرف کنید و فروش خود را افزایش دهید.
نویسنده: زهرا قاسمی
1404-02-30
چطور فقط با یک لینک، فروش اینستاگرامیت رو اتومات کنی؟
اگر صاحب یک فروشگاه اینستاگرامی هستی، حتما میدونی که مدیریت فروش و پاسخ دادن به پیامها و ثبت سفارشها چقدر وقتگیر و پر استرس میتونه باشه. ولی خبر خوب اینه که میتونی فقط با یک لینک ساده، کل فرآیند فروشتو اتومات کنی و دیگه لازم نباشه ساعتها به دایرکت مشتری ها جواب بدی.
نویسنده: زهرا قاسمی
1404-02-30
اگر صاحب یک فروشگاه اینستاگرامی هستی، حتما میدونی که مدیریت فروش و پاسخ دادن به پیامها و ثبت سفارشها چقدر وقتگیر و پر استرس میتونه باشه. ولی خبر خوب اینه که میتونی فقط با یک لینک ساده، کل فرآیند فروشتو اتومات کنی و دیگه لازم نباشه ساعتها به دایرکت مشتری ها جواب بدی.
نویسنده: زهرا قاسمی
1404-02-28
چطور با پیامک یادآوری فروشینو، سفارشهای ناتموم رو به خرید واقعی تبدیل کنی؟
یکی از چالشهای بزرگ هر فروشگاه آنلاین اینه که مشتری سفارش خودشو شروع میکنه اما وسط کار بیخیال میشه؛ یا پرداخت نمیکنه، یا باز میره و دیگه برنمیگرده. این وسط تعداد زیادی سفارش ناتموم از دست میرن و درآمد بالقوه بیشمار از دسترس خارج میشه. با این حال، یک راه ساده و کمهزینه وجود داره: پیامک یادآوری فروشینو. وقتی در لحظات کلیدی بعد از ثبت سفارش یا قبل از اتمام پرداخت، یک یادآوری کوتاه و محترمانه به مشتری میفرستی، احتمال اینکه سفارش ناتموم به خرید واقعی تبدیل بشه به شکل چشمگیری افزایش پیدا میکنه. تو این مقاله قدمبهقدم یاد میگیریم چطور با قابلیت پیامک هوشمند فروشینو، سفارشهای نیمهکاره رو زنده کنیم و فروشمون رو چند برابر کنیم.
نویسنده: زهرا قاسمی
1404-02-28
یکی از چالشهای بزرگ هر فروشگاه آنلاین اینه که مشتری سفارش خودشو شروع میکنه اما وسط کار بیخیال میشه؛ یا پرداخت نمیکنه، یا باز میره و دیگه برنمیگرده. این وسط تعداد زیادی سفارش ناتموم از دست میرن و درآمد بالقوه بیشمار از دسترس خارج میشه. با این حال، یک راه ساده و کمهزینه وجود داره: پیامک یادآوری فروشینو. وقتی در لحظات کلیدی بعد از ثبت سفارش یا قبل از اتمام پرداخت، یک یادآوری کوتاه و محترمانه به مشتری میفرستی، احتمال اینکه سفارش ناتموم به خرید واقعی تبدیل بشه به شکل چشمگیری افزایش پیدا میکنه. تو این مقاله قدمبهقدم یاد میگیریم چطور با قابلیت پیامک هوشمند فروشینو، سفارشهای نیمهکاره رو زنده کنیم و فروشمون رو چند برابر کنیم.