نویسنده: وحید حیدری
1403-12-28
تغییرات اینستاگرام سال 2025! نکات تازه برای ریلز، استوری و هشتگها که نباید از دست بدی
اینستاگرام در سال 2025، الگوریتمهایی را برای ریلز، استوری و هشتگها تغییر داده و بر اصالت و تعامل عمیق تاکید دارد. ریلزهای خلاق، استوریهای تعاملی و هشتگهای محدود ولی مرتبط را میپسندد. قوانین ضداسپم و محتوای نامناسب سختتر شده است. اگر بر اساس این تغییرات تولید محتوا کنی و از ابزاری مثل فروشینو برای مدیریت سفارش و صدور لینک پرداخت استفاده کنی، میتوانی مخاطبان جدید را به راحتی به خریدار تبدیل کنی.
نویسنده: وحید حیدری
1403-12-28
اینستاگرام در سال 2025، الگوریتمهایی را برای ریلز، استوری و هشتگها تغییر داده و بر اصالت و تعامل عمیق تاکید دارد. ریلزهای خلاق، استوریهای تعاملی و هشتگهای محدود ولی مرتبط را میپسندد. قوانین ضداسپم و محتوای نامناسب سختتر شده است. اگر بر اساس این تغییرات تولید محتوا کنی و از ابزاری مثل فروشینو برای مدیریت سفارش و صدور لینک پرداخت استفاده کنی، میتوانی مخاطبان جدید را به راحتی به خریدار تبدیل کنی.
نویسنده: وحید حیدری
1403-12-27
چگونه از ابزارهای مدیریت موجودی برای کاهش خطاهای فروش استفاده کنیم؟
اگر فروشگاه آنلاین داری، عدم کنترل موجودی میتواند باعث فروش محصول ناموجود و نارضایتی مشتری شود. با ابزارهای مدیریت موجودی و سیستمی مثل فروشینو، میتوانی سفارشهایت را بهصورت لحظهای رصد کنی، از دوبارهفروشی کالاهای تمامشده پیشگیری کنی و خطاهای فروش را به حداقل برسانی. این باعث افزایش اعتماد مشتری و صرفهجویی در زمان و هزینه تو میشود.
نویسنده: وحید حیدری
1403-12-27
اگر فروشگاه آنلاین داری، عدم کنترل موجودی میتواند باعث فروش محصول ناموجود و نارضایتی مشتری شود. با ابزارهای مدیریت موجودی و سیستمی مثل فروشینو، میتوانی سفارشهایت را بهصورت لحظهای رصد کنی، از دوبارهفروشی کالاهای تمامشده پیشگیری کنی و خطاهای فروش را به حداقل برسانی. این باعث افزایش اعتماد مشتری و صرفهجویی در زمان و هزینه تو میشود.
نویسنده: محمود صبوری
1403-12-27
چگونه از بازاریابی ویروسی برای افزایش فروش استفاده کنیم؟
بازاریابی ویروسی روشی جذاب و کمهزینه برای افزایش فروشه که در اون، محتوای کسبوکار (مثل ویدیو یا چالش) بهطور خودجوش توسط مخاطبان دستبهدست میشه. برای موفقیت در این روش، باید محتوای احساسی، سرگرمکننده یا چالشی بسازی که مردم بخوان داوطلبانه به اشتراک بذارن. میتونی مسابقهای طراحی کنی که مخاطبان شرکت کنن و تجربهشون رو با دیگران به اشتراک بذارن یا از اینفلوئنسرهای مرتبط بهره ببری تا محتوای تو رو به مخاطبان گستردهتر معرفی کنن. مهمترین نکته اینه که بلافاصله بعد از ایجاد سروصدا، فرایند خرید رو تسهیل کنی تا افرادی که تازه با برندت آشنا شدن، بدون دردسر خرید کنن. برای همین، وجود سیستمی مثل فروشینو ضروریه؛ لینک پرداخت اختصاصی، مدیریت سفارشها و صدور فاکتور آنلاین باعث میشه موج توجهی که از کمپین ویروسی ایجاد میکنی، مستقیماً به فروش تبدیل بشه.
نویسنده: محمود صبوری
1403-12-27
بازاریابی ویروسی روشی جذاب و کمهزینه برای افزایش فروشه که در اون، محتوای کسبوکار (مثل ویدیو یا چالش) بهطور خودجوش توسط مخاطبان دستبهدست میشه. برای موفقیت در این روش، باید محتوای احساسی، سرگرمکننده یا چالشی بسازی که مردم بخوان داوطلبانه به اشتراک بذارن. میتونی مسابقهای طراحی کنی که مخاطبان شرکت کنن و تجربهشون رو با دیگران به اشتراک بذارن یا از اینفلوئنسرهای مرتبط بهره ببری تا محتوای تو رو به مخاطبان گستردهتر معرفی کنن. مهمترین نکته اینه که بلافاصله بعد از ایجاد سروصدا، فرایند خرید رو تسهیل کنی تا افرادی که تازه با برندت آشنا شدن، بدون دردسر خرید کنن. برای همین، وجود سیستمی مثل فروشینو ضروریه؛ لینک پرداخت اختصاصی، مدیریت سفارشها و صدور فاکتور آنلاین باعث میشه موج توجهی که از کمپین ویروسی ایجاد میکنی، مستقیماً به فروش تبدیل بشه.
نویسنده: وحید حیدری
1403-12-27
راهکارهای افزایش فروش در فصل های کم رونق: استراتژی های اثبات شده
هر کسبوکاری فصلهایی داره که فروشش افت میکنه. اما با ارائه تخفیفهای خلاقانه، بستهبندی محصولات، محتوای جذاب و تعامل بیشتر با مشتریان قدیمی میتونی همین دوره رو هم پررونق کنی. ابزارهایی مثل فروشینو تو این مسیر کمک میکنن تا سفارشات رو منظم ثبت کنی، لینک پرداخت اختصاصی بدی، فاکتور آنلاین بفرستی و موجودی رو کنترل کنی. نتیجه؟ حتی در فصلهای کمرونق هم فروش رو سرپا نگه میداری و زیرساخت برندت رو محکمتر میکنی.
نویسنده: وحید حیدری
1403-12-27
هر کسبوکاری فصلهایی داره که فروشش افت میکنه. اما با ارائه تخفیفهای خلاقانه، بستهبندی محصولات، محتوای جذاب و تعامل بیشتر با مشتریان قدیمی میتونی همین دوره رو هم پررونق کنی. ابزارهایی مثل فروشینو تو این مسیر کمک میکنن تا سفارشات رو منظم ثبت کنی، لینک پرداخت اختصاصی بدی، فاکتور آنلاین بفرستی و موجودی رو کنترل کنی. نتیجه؟ حتی در فصلهای کمرونق هم فروش رو سرپا نگه میداری و زیرساخت برندت رو محکمتر میکنی.
نویسنده: وحید حیدری
1403-12-26
کدام درگاه پرداخت آنلاین برای کسب و کارهای اینستاگرامی بهتر است؟
اگه یه پیج فروش اینستاگرامی داری، شاید کارت به کارت اولش راحت به نظر بیاد، اما وقتی فروش بالا بره، سردرگم میشی و مشتریا هم اعتماد کمتری میکنن. بهترین کار راهاندازی درگاه پرداخت آنلاینه که هم سریعتره، هم ایمنتر، هم حس حرفهای میده. درگاههای واسط برای اینستاگرام رایجتر و راحتترن. ابزارایی مثل فروشینو هم این روند رو سادهتر میکنن و لینک پرداخت، فاکتور آنلاین و مدیریت سفارش رو یهجا بهت میدن. نتیجه؟ فروش بیشتر و سردرد کمتر.
نویسنده: وحید حیدری
1403-12-26
اگه یه پیج فروش اینستاگرامی داری، شاید کارت به کارت اولش راحت به نظر بیاد، اما وقتی فروش بالا بره، سردرگم میشی و مشتریا هم اعتماد کمتری میکنن. بهترین کار راهاندازی درگاه پرداخت آنلاینه که هم سریعتره، هم ایمنتر، هم حس حرفهای میده. درگاههای واسط برای اینستاگرام رایجتر و راحتترن. ابزارایی مثل فروشینو هم این روند رو سادهتر میکنن و لینک پرداخت، فاکتور آنلاین و مدیریت سفارش رو یهجا بهت میدن. نتیجه؟ فروش بیشتر و سردرد کمتر.