نویسنده: زهرا قاسمی
1404-03-04
ارسال رایگان سفارشها: مزایا و معایبش برای فروشگاههای آنلاین چیه؟
اگه یه فروشگاه آنلاین داری، حتماً بارها به این فکر کردی که ارسال رایگان رو فعال کنی یا نه؟ این روزا بیشتر فروشگاهها برای جلب توجه مشتری و رقابت بهتر، سفارشها رو رایگان ارسال میکنن. مشتری هم که عاشق کلمه «رایگان» هست و با دیدنش وسوسه میشه سریعتر خرید کنه. ولی خب، آیا ارسال رایگان همیشه به نفعته؟ آیا ارزش داره هزینه اضافی رو تقبل کنی تا فقط مشتریهای بیشتری جذب کنی؟ توی این مقاله دقیق بررسی میکنیم که ارسال رایگان سفارشها برای فروشگاه آنلاین چه مزایا و معایبی داره تا بتونی بهترین تصمیم رو برای کسبوکارت بگیری.
نویسنده: زهرا قاسمی
1404-03-04
اگه یه فروشگاه آنلاین داری، حتماً بارها به این فکر کردی که ارسال رایگان رو فعال کنی یا نه؟ این روزا بیشتر فروشگاهها برای جلب توجه مشتری و رقابت بهتر، سفارشها رو رایگان ارسال میکنن. مشتری هم که عاشق کلمه «رایگان» هست و با دیدنش وسوسه میشه سریعتر خرید کنه. ولی خب، آیا ارسال رایگان همیشه به نفعته؟ آیا ارزش داره هزینه اضافی رو تقبل کنی تا فقط مشتریهای بیشتری جذب کنی؟ توی این مقاله دقیق بررسی میکنیم که ارسال رایگان سفارشها برای فروشگاه آنلاین چه مزایا و معایبی داره تا بتونی بهترین تصمیم رو برای کسبوکارت بگیری.
نویسنده: زهرا قاسمی
1404-03-03
۵ اشتباه رایج آنلاینشاپها که باعث کاهش فروش میشه
اگر شما هم یک فروشگاه آنلاین دارید، حتماً تلاش میکنید هر روز فروش بیشتری داشته باشید. اما گاهی اوقات، علیرغم همه تلاشها، فروش چندانی نصیبتان نمیشود و نمیدانید چرا. شاید فکر میکنید محصولاتتان خوب نیست یا مشتریها علاقهای به خرید ندارند؛ اما واقعیت این است که گاهی فقط چند اشتباه ساده باعث میشود فروش بهشدت افت کند. در این مقاله قصد داریم ۵ اشتباه رایج آنلاینشاپها را بررسی کنیم که اغلب باعث کاهش فروش آنها میشود. همچنین برای هر اشتباه، یک راهحل ساده و کاربردی معرفی میکنیم تا بتوانید همین امروز آنها را برطرف کنید و فروش خود را افزایش دهید.
نویسنده: زهرا قاسمی
1404-03-03
اگر شما هم یک فروشگاه آنلاین دارید، حتماً تلاش میکنید هر روز فروش بیشتری داشته باشید. اما گاهی اوقات، علیرغم همه تلاشها، فروش چندانی نصیبتان نمیشود و نمیدانید چرا. شاید فکر میکنید محصولاتتان خوب نیست یا مشتریها علاقهای به خرید ندارند؛ اما واقعیت این است که گاهی فقط چند اشتباه ساده باعث میشود فروش بهشدت افت کند. در این مقاله قصد داریم ۵ اشتباه رایج آنلاینشاپها را بررسی کنیم که اغلب باعث کاهش فروش آنها میشود. همچنین برای هر اشتباه، یک راهحل ساده و کاربردی معرفی میکنیم تا بتوانید همین امروز آنها را برطرف کنید و فروش خود را افزایش دهید.
نویسنده: زهرا قاسمی
1404-02-31
رازهای مدیریت بهتر آنلاینشاپ و رفع دغدغههای همیشگی فروشندهها
داشتن یک فروشگاه آنلاین و اداره کردن آن در دنیای امروز، کاری پرچالش و البته بسیار جذاب است. اگر تازه شروع کرده باشید یا مدتی باشد که فروشگاه آنلاین دارید، احتمالاً با دغدغهها و مشکلات زیادی روبرو شدهاید. مشکلاتی مثل پاسخگویی به مشتری، مدیریت سفارشها، کنترل موجودی، جذب مشتری و صد البته حفظ رضایت آنها. در این مقاله، با زبانی ساده و کاربردی، مهمترین رازها و نکات کلیدی برای مدیریت بهتر فروشگاه آنلاین را بررسی میکنیم تا بتوانید این دغدغهها را به فرصتهای موفقیت تبدیل کنید.
نویسنده: زهرا قاسمی
1404-02-31
داشتن یک فروشگاه آنلاین و اداره کردن آن در دنیای امروز، کاری پرچالش و البته بسیار جذاب است. اگر تازه شروع کرده باشید یا مدتی باشد که فروشگاه آنلاین دارید، احتمالاً با دغدغهها و مشکلات زیادی روبرو شدهاید. مشکلاتی مثل پاسخگویی به مشتری، مدیریت سفارشها، کنترل موجودی، جذب مشتری و صد البته حفظ رضایت آنها. در این مقاله، با زبانی ساده و کاربردی، مهمترین رازها و نکات کلیدی برای مدیریت بهتر فروشگاه آنلاین را بررسی میکنیم تا بتوانید این دغدغهها را به فرصتهای موفقیت تبدیل کنید.
نویسنده: زهرا قاسمی
1404-02-29
مزایای ارسال پیامک اطلاعرسانی وضعیت سفارش به مشتریها
امروزه مشتریها توقع دارند از لحظه ثبت سفارش تا تحویل کالا، دائم در جریان روند سفارششون باشن. این انتظار باعث شده فروشگاههای آنلاین به دنبال راهکارهایی باشن که مشتری رو بهصورت خودکار و سریع از هر تغییر یا مرحله سفارش باخبر کنن. یکی از بهترین و مؤثرترین راهها، استفاده از سیستم ارسال پیامک اطلاعرسانی وضعیت سفارشه. تو این مقاله با مزایای ارسال پیامک وضعیت سفارش آشنا میشیم، اینکه چرا این کار برای فروشگاهها واجبه و چطور میتونه فروش و رضایت مشتری رو چند برابر کنه.
نویسنده: زهرا قاسمی
1404-02-29
امروزه مشتریها توقع دارند از لحظه ثبت سفارش تا تحویل کالا، دائم در جریان روند سفارششون باشن. این انتظار باعث شده فروشگاههای آنلاین به دنبال راهکارهایی باشن که مشتری رو بهصورت خودکار و سریع از هر تغییر یا مرحله سفارش باخبر کنن. یکی از بهترین و مؤثرترین راهها، استفاده از سیستم ارسال پیامک اطلاعرسانی وضعیت سفارشه. تو این مقاله با مزایای ارسال پیامک وضعیت سفارش آشنا میشیم، اینکه چرا این کار برای فروشگاهها واجبه و چطور میتونه فروش و رضایت مشتری رو چند برابر کنه.
نویسنده: وحید حیدری
1404-02-29
چطور ادمین های آنلاین شاپتو مدیریت کنی؟
اگه چند نفری هستید که دارید با هم یه فروشگاه آنلاین رو اداره میکنید، میدونید چقدر ممکنه تقسیم وظایف و دسترسیها گیجکننده باشه. یکی وظیفه پاسخدهی به مشتریها رو داره، یکی موجودی انبار رو بهروز میکنه و اون یکی کار ارسال پیامک یا تهیه فاکتور بر عهدهاشه. بدون یه سیستم منظم، سریع همهچیز بههم میریزه: اشتباه تو قیمت، ارسال دیرهنگام، یا حتی دسترسیهای بیمورد به بخشی از پنل که نباید! خوشبختانه فروشینو یه ابزار ساده و کامل داره برای مدیریت کارمندان و سطح دسترسیشون. تو این مقاله یاد میگیریم قدمبهقدم چطوری تیم فروشگاهت رو با فروشینو سازماندهی کنی تا همه بدون دغدغه، وظایفشون رو به بهترین شکل انجام بدن.
نویسنده: وحید حیدری
1404-02-29
اگه چند نفری هستید که دارید با هم یه فروشگاه آنلاین رو اداره میکنید، میدونید چقدر ممکنه تقسیم وظایف و دسترسیها گیجکننده باشه. یکی وظیفه پاسخدهی به مشتریها رو داره، یکی موجودی انبار رو بهروز میکنه و اون یکی کار ارسال پیامک یا تهیه فاکتور بر عهدهاشه. بدون یه سیستم منظم، سریع همهچیز بههم میریزه: اشتباه تو قیمت، ارسال دیرهنگام، یا حتی دسترسیهای بیمورد به بخشی از پنل که نباید! خوشبختانه فروشینو یه ابزار ساده و کامل داره برای مدیریت کارمندان و سطح دسترسیشون. تو این مقاله یاد میگیریم قدمبهقدم چطوری تیم فروشگاهت رو با فروشینو سازماندهی کنی تا همه بدون دغدغه، وظایفشون رو به بهترین شکل انجام بدن.