نویسنده: زهرا قاسمی
1404-03-18
زمان طلایی برای گذاشتن استوری فروشگاهی
زمان طلایی برای استوری اینستاگرام، بهترین زمان انتشار استوری فروشگاهی، افزایش بازدید استوری، استوری فروشگاهی، زمان مناسب استوری اینستاگرام، فروش با استوری، زمانبندی استوری، بازدید استوری فروشگاهی، جذب مشتری با استوری، فروش اینترنتی، بازاریابی اینستاگرام، ابزار مدیریت فروش، فروشین
نویسنده: زهرا قاسمی
1404-03-18
زمان طلایی برای استوری اینستاگرام، بهترین زمان انتشار استوری فروشگاهی، افزایش بازدید استوری، استوری فروشگاهی، زمان مناسب استوری اینستاگرام، فروش با استوری، زمانبندی استوری، بازدید استوری فروشگاهی، جذب مشتری با استوری، فروش اینترنتی، بازاریابی اینستاگرام، ابزار مدیریت فروش، فروشین
نویسنده: زهرا قاسمی
1404-03-17
چطور به اعتراض یا پیام منفی مشتری حرفهای جواب بدیم، بدون اینکه اعتبار فروشگاه آنلاینمون لطمه بخوره؟
هرکسی که فروشگاه اینترنتی داره، دیر یا زود با پیام منفی یا اعتراض مشتری روبرو میشه. حتی بهترین فروشگاهها هم بینقص نیستن و بالاخره پیش میاد یکی از مشتریها ناراضی باشه یا یه تجربهی بد براش رقم بخوره. اما چیزی که واقعاً مهمه، واکنش ما به این اعتراضهاست.
نویسنده: زهرا قاسمی
1404-03-17
هرکسی که فروشگاه اینترنتی داره، دیر یا زود با پیام منفی یا اعتراض مشتری روبرو میشه. حتی بهترین فروشگاهها هم بینقص نیستن و بالاخره پیش میاد یکی از مشتریها ناراضی باشه یا یه تجربهی بد براش رقم بخوره. اما چیزی که واقعاً مهمه، واکنش ما به این اعتراضهاست.
نویسنده: زهرا قاسمی
1404-03-13
چطور با چند ترفند ساده، عکس محصولات فروشگاه اینترنتیت رو جذابتر کنی؟
عکس محصولاتت، اولین چیزیه که مشتری میبینه. هرچی جذابتر و حرفهایتر باشه، احتمال خرید و جلب توجه بیشتر میشه. شاید فکر کنی باید یه عکاس حرفهای استخدام کنی یا تجهیزات گرون قیمت بخری، اما تو این مقاله بهت نشون میدیم که فقط با چند ترفند ساده، عکسات رو خیلی حرفهایتر و جذابتر کنی.
نویسنده: زهرا قاسمی
1404-03-13
عکس محصولاتت، اولین چیزیه که مشتری میبینه. هرچی جذابتر و حرفهایتر باشه، احتمال خرید و جلب توجه بیشتر میشه. شاید فکر کنی باید یه عکاس حرفهای استخدام کنی یا تجهیزات گرون قیمت بخری، اما تو این مقاله بهت نشون میدیم که فقط با چند ترفند ساده، عکسات رو خیلی حرفهایتر و جذابتر کنی.
نویسنده: زهرا قاسمی
1404-03-11
۱۰ ترفند ساده برای جذب اولین مشتریهای فروشگاه آنلاین (ویژه تازهکارها)
شروع یک فروشگاه آنلاین، هیجانانگیز و البته پر از چالش است. شاید از راهاندازی سایت یا پیج اینستاگرام گرفته تا وارد کردن اولین محصولات و تنظیم قیمتها، همه چیز خوب پیش رفته باشه، اما وقتی پای جذب اولین مشتریها وسط میاد، خیلیها دچار استرس و سردرگمی میشن. دغدغه اصلی همه تازهکارها اینه: چطور باید اولین مشتریها رو جذب کنم و فروش اولیه رو استارت بزنم؟ خبر خوب اینه که قرار نیست با بودجههای کلان تبلیغاتی یا روشهای پیچیده شروع کنی. تو این مقاله، ۱۰ ترفند ساده، عملی و امتحانشده رو یاد میگیری که به کمکشون میتونی خیلی زود اولین فروشهاتو ثبت کنی و راهت رو برای رشد آینده هموار کنی.
نویسنده: زهرا قاسمی
1404-03-11
شروع یک فروشگاه آنلاین، هیجانانگیز و البته پر از چالش است. شاید از راهاندازی سایت یا پیج اینستاگرام گرفته تا وارد کردن اولین محصولات و تنظیم قیمتها، همه چیز خوب پیش رفته باشه، اما وقتی پای جذب اولین مشتریها وسط میاد، خیلیها دچار استرس و سردرگمی میشن. دغدغه اصلی همه تازهکارها اینه: چطور باید اولین مشتریها رو جذب کنم و فروش اولیه رو استارت بزنم؟ خبر خوب اینه که قرار نیست با بودجههای کلان تبلیغاتی یا روشهای پیچیده شروع کنی. تو این مقاله، ۱۰ ترفند ساده، عملی و امتحانشده رو یاد میگیری که به کمکشون میتونی خیلی زود اولین فروشهاتو ثبت کنی و راهت رو برای رشد آینده هموار کنی.
نویسنده: زهرا قاسمی
1404-03-04
ارسال رایگان سفارشها: مزایا و معایبش برای فروشگاههای آنلاین چیه؟
اگه یه فروشگاه آنلاین داری، حتماً بارها به این فکر کردی که ارسال رایگان رو فعال کنی یا نه؟ این روزا بیشتر فروشگاهها برای جلب توجه مشتری و رقابت بهتر، سفارشها رو رایگان ارسال میکنن. مشتری هم که عاشق کلمه «رایگان» هست و با دیدنش وسوسه میشه سریعتر خرید کنه. ولی خب، آیا ارسال رایگان همیشه به نفعته؟ آیا ارزش داره هزینه اضافی رو تقبل کنی تا فقط مشتریهای بیشتری جذب کنی؟ توی این مقاله دقیق بررسی میکنیم که ارسال رایگان سفارشها برای فروشگاه آنلاین چه مزایا و معایبی داره تا بتونی بهترین تصمیم رو برای کسبوکارت بگیری.
نویسنده: زهرا قاسمی
1404-03-04
اگه یه فروشگاه آنلاین داری، حتماً بارها به این فکر کردی که ارسال رایگان رو فعال کنی یا نه؟ این روزا بیشتر فروشگاهها برای جلب توجه مشتری و رقابت بهتر، سفارشها رو رایگان ارسال میکنن. مشتری هم که عاشق کلمه «رایگان» هست و با دیدنش وسوسه میشه سریعتر خرید کنه. ولی خب، آیا ارسال رایگان همیشه به نفعته؟ آیا ارزش داره هزینه اضافی رو تقبل کنی تا فقط مشتریهای بیشتری جذب کنی؟ توی این مقاله دقیق بررسی میکنیم که ارسال رایگان سفارشها برای فروشگاه آنلاین چه مزایا و معایبی داره تا بتونی بهترین تصمیم رو برای کسبوکارت بگیری.