نویسنده: زهرا قاسمی
1403-12-04
۵ اشتباه رایج که فروشندههای تازه کار در آنلاینشاپها انجام میدن!
راهاندازی یه فروشگاه اینترنتی کار هیجانانگیزیه، اما خیلیا بدون شناخت درست از بازار و مدیریت فروش، کارشونو شروع میکنن و توی همون ماههای اول به مشکل میخورن. فکر میکنن که فقط داشتن یه پیج اینستاگرام یا یه سایت کافیه تا فروش بترکونه، اما وقتی با مشکلاتی مثل نبود مشتری، مرجوعی زیاد، نداشتن سود مناسب و تبلیغات ناموفق مواجه میشن، تازه میفهمن که کار از یه جای دیگه میلنگه.
نویسنده: زهرا قاسمی
1403-12-04
راهاندازی یه فروشگاه اینترنتی کار هیجانانگیزیه، اما خیلیا بدون شناخت درست از بازار و مدیریت فروش، کارشونو شروع میکنن و توی همون ماههای اول به مشکل میخورن. فکر میکنن که فقط داشتن یه پیج اینستاگرام یا یه سایت کافیه تا فروش بترکونه، اما وقتی با مشکلاتی مثل نبود مشتری، مرجوعی زیاد، نداشتن سود مناسب و تبلیغات ناموفق مواجه میشن، تازه میفهمن که کار از یه جای دیگه میلنگه.
نویسنده: زهرا قاسمی
1403-12-01
تحلیل بازار خریدهای نوروزی؛ چطور توی این فصل بیشترین سود رو ببری؟
نوروز یکی از پرفروشترین فصلهای خرید توی ایرانه و فروشگاههای اینترنتی میتونن از این فرصت برای چند برابر کردن سودشون استفاده کنن. مردم توی این دوره بهدنبال خرید پوشاک، لوازم آرایشی، خوراکی، هدایا و وسایل خونه هستن و فروشندههایی که بتونن هوشمندانه وارد این موج بشن، سهم بزرگی از بازار رو بهدست میارن. اما چطور میشه از این فرصت بیشترین استفاده رو کرد و سود رو به حداکثر رسوند؟ توی این مقاله الگوی خرید مردم در نوروز رو بررسی میکنیم و استراتژیهای افزایش فروش در این بازه رو یاد میگیریم.
نویسنده: زهرا قاسمی
1403-12-01
نوروز یکی از پرفروشترین فصلهای خرید توی ایرانه و فروشگاههای اینترنتی میتونن از این فرصت برای چند برابر کردن سودشون استفاده کنن. مردم توی این دوره بهدنبال خرید پوشاک، لوازم آرایشی، خوراکی، هدایا و وسایل خونه هستن و فروشندههایی که بتونن هوشمندانه وارد این موج بشن، سهم بزرگی از بازار رو بهدست میارن. اما چطور میشه از این فرصت بیشترین استفاده رو کرد و سود رو به حداکثر رسوند؟ توی این مقاله الگوی خرید مردم در نوروز رو بررسی میکنیم و استراتژیهای افزایش فروش در این بازه رو یاد میگیریم.
نویسنده: زهرا قاسمی
1403-12-01
روشهای جلوگیری از مرجوعی کالا در فروش اینترنتی؛ چطور مشتری رو راضی نگه داریم؟
یکی از چالشهای فروشگاههای اینترنتی، مرجوع شدن کالا و ناراضی شدن مشتریان است. وقتی خریدار محصولی را به هر دلیلی پس میفرستد، هم هزینههای ارسال و بستهبندی به فروشگاه تحمیل میشود و هم اعتبار برند ممکن است پایین بیاید. پس باید بتوانی با روشهای هوشمندانه هم احتمال مرجوعی را کم کنی و هم مشتری را راضی نگه داری. توی این مقاله، چند راهکار عملی برای جلوگیری از مرجوعی کالا در فروش اینترنتی را مرور میکنیم.
نویسنده: زهرا قاسمی
1403-12-01
یکی از چالشهای فروشگاههای اینترنتی، مرجوع شدن کالا و ناراضی شدن مشتریان است. وقتی خریدار محصولی را به هر دلیلی پس میفرستد، هم هزینههای ارسال و بستهبندی به فروشگاه تحمیل میشود و هم اعتبار برند ممکن است پایین بیاید. پس باید بتوانی با روشهای هوشمندانه هم احتمال مرجوعی را کم کنی و هم مشتری را راضی نگه داری. توی این مقاله، چند راهکار عملی برای جلوگیری از مرجوعی کالا در فروش اینترنتی را مرور میکنیم.
نویسنده: زهرا قاسمی
1403-11-30
پرفروشترین محصولات در بازار ایران؛ چطور از این ترندها برای افزایش سود استفاده کنیم؟
پرفروشترین محصولات در بازار ایران همیشه در حال تغییر و تحولاند، اما بعضی از دستهها همیشه طرفدار خودشون رو دارن. اگه یه فروشگاه اینترنتی داری یا میخوای راه بندازی، شناخت این محصولات میتونه کلید افزایش سودت باشه. ولی فقط دونستن اینکه چه محصولی پرفروشتره کافی نیست؛ باید بدونی چطور از این ترندها به نفع کسبوکارت استفاده کنی. توی این مقاله، بررسی میکنیم چه محصولاتی در حال حاضر در بازار ایران بیشترین تقاضا رو دارن و چطور میشه با انتخاب هوشمندانه و راهکارهای بازاریابی دقیق، فروش رو بالا برد.
نویسنده: زهرا قاسمی
1403-11-30
پرفروشترین محصولات در بازار ایران همیشه در حال تغییر و تحولاند، اما بعضی از دستهها همیشه طرفدار خودشون رو دارن. اگه یه فروشگاه اینترنتی داری یا میخوای راه بندازی، شناخت این محصولات میتونه کلید افزایش سودت باشه. ولی فقط دونستن اینکه چه محصولی پرفروشتره کافی نیست؛ باید بدونی چطور از این ترندها به نفع کسبوکارت استفاده کنی. توی این مقاله، بررسی میکنیم چه محصولاتی در حال حاضر در بازار ایران بیشترین تقاضا رو دارن و چطور میشه با انتخاب هوشمندانه و راهکارهای بازاریابی دقیق، فروش رو بالا برد.
نویسنده: زهرا قاسمی
1403-11-30
چطور فروشگاههای آنلاین با تغییرات جدید گوگل خودشون رو سازگار کنن؟
گوگل هر سال الگوریتمها و سیاستهای خودش رو بهروزرسانی میکنه و این تغییرات میتونه روی رتبهبندی سایتهای فروشگاهی تأثیر زیادی بذاره. اگه یه فروشگاه اینترنتی داری و میخوای توی نتایج جستجو بالا بمونی، باید بدونی این تغییرات چیا هستن و چطور فروشگاهت رو باهاشون هماهنگ کنی.
نویسنده: زهرا قاسمی
1403-11-30
گوگل هر سال الگوریتمها و سیاستهای خودش رو بهروزرسانی میکنه و این تغییرات میتونه روی رتبهبندی سایتهای فروشگاهی تأثیر زیادی بذاره. اگه یه فروشگاه اینترنتی داری و میخوای توی نتایج جستجو بالا بمونی، باید بدونی این تغییرات چیا هستن و چطور فروشگاهت رو باهاشون هماهنگ کنی.