نویسنده: وحید حیدری
1403-12-28
چگونه با استفاده از بازاریابی چریکی، فروش خود را افزایش دهیم؟
بازاریابی چریکی روشی خلاقانه برای جلب توجه مخاطبان با حداقل هزینه است. ایدههای غیرمعمول، استفاده از مکانهای عمومی و ایجاد غافلگیری از ویژگیهای این روش است. با این حال، بعد از سر و صدای ایجادشده، باید مسیر خرید را برای مخاطبان ساده کنی تا خریدشان را نهایی کنند. در اینجا، فروشت را با سیستمی مثل فروشینو تضمین میکنی؛ لینک پرداخت اختصاصی، مدیریت موجودی و صدور فاکتور آنلاین همه چیز را حرفهای و آسان میسازد.
نویسنده: وحید حیدری
1403-12-28
بازاریابی چریکی روشی خلاقانه برای جلب توجه مخاطبان با حداقل هزینه است. ایدههای غیرمعمول، استفاده از مکانهای عمومی و ایجاد غافلگیری از ویژگیهای این روش است. با این حال، بعد از سر و صدای ایجادشده، باید مسیر خرید را برای مخاطبان ساده کنی تا خریدشان را نهایی کنند. در اینجا، فروشت را با سیستمی مثل فروشینو تضمین میکنی؛ لینک پرداخت اختصاصی، مدیریت موجودی و صدور فاکتور آنلاین همه چیز را حرفهای و آسان میسازد.
نویسنده: وحید حیدری
1403-12-28
چگونه یک استراتژی بازاریابی دیجیتال جامع برای فروشگاه اینترنتی طراحی کنیم؟
برای موفقیت در بازار آنلاین شلوغ، باید یک استراتژی بازاریابی دیجیتال جامع داشته باشی. اول اهداف و مخاطب را بشناس، بعد کانالهای مناسب (مثل اینستاگرام، سئو، ایمیل مارکتینگ) را انتخاب کن و محتوای مفید بساز. مسیر خرید هم باید راحت باشد؛ ابزاری مانند فروشینو با لینک پرداخت اختصاصی و مدیریت سفارش بهت کمک میکند تا مشتریان جذبشده را به خریداران راضی تبدیل کنی. تحلیلی از دادههایت بگیر و همیشه برنامهات را بهبود بده.
نویسنده: وحید حیدری
1403-12-28
برای موفقیت در بازار آنلاین شلوغ، باید یک استراتژی بازاریابی دیجیتال جامع داشته باشی. اول اهداف و مخاطب را بشناس، بعد کانالهای مناسب (مثل اینستاگرام، سئو، ایمیل مارکتینگ) را انتخاب کن و محتوای مفید بساز. مسیر خرید هم باید راحت باشد؛ ابزاری مانند فروشینو با لینک پرداخت اختصاصی و مدیریت سفارش بهت کمک میکند تا مشتریان جذبشده را به خریداران راضی تبدیل کنی. تحلیلی از دادههایت بگیر و همیشه برنامهات را بهبود بده.
نویسنده: محمود صبوری
1403-12-27
چگونه از بازاریابی ویروسی برای افزایش فروش استفاده کنیم؟
بازاریابی ویروسی روشی جذاب و کمهزینه برای افزایش فروشه که در اون، محتوای کسبوکار (مثل ویدیو یا چالش) بهطور خودجوش توسط مخاطبان دستبهدست میشه. برای موفقیت در این روش، باید محتوای احساسی، سرگرمکننده یا چالشی بسازی که مردم بخوان داوطلبانه به اشتراک بذارن. میتونی مسابقهای طراحی کنی که مخاطبان شرکت کنن و تجربهشون رو با دیگران به اشتراک بذارن یا از اینفلوئنسرهای مرتبط بهره ببری تا محتوای تو رو به مخاطبان گستردهتر معرفی کنن. مهمترین نکته اینه که بلافاصله بعد از ایجاد سروصدا، فرایند خرید رو تسهیل کنی تا افرادی که تازه با برندت آشنا شدن، بدون دردسر خرید کنن. برای همین، وجود سیستمی مثل فروشینو ضروریه؛ لینک پرداخت اختصاصی، مدیریت سفارشها و صدور فاکتور آنلاین باعث میشه موج توجهی که از کمپین ویروسی ایجاد میکنی، مستقیماً به فروش تبدیل بشه.
نویسنده: محمود صبوری
1403-12-27
بازاریابی ویروسی روشی جذاب و کمهزینه برای افزایش فروشه که در اون، محتوای کسبوکار (مثل ویدیو یا چالش) بهطور خودجوش توسط مخاطبان دستبهدست میشه. برای موفقیت در این روش، باید محتوای احساسی، سرگرمکننده یا چالشی بسازی که مردم بخوان داوطلبانه به اشتراک بذارن. میتونی مسابقهای طراحی کنی که مخاطبان شرکت کنن و تجربهشون رو با دیگران به اشتراک بذارن یا از اینفلوئنسرهای مرتبط بهره ببری تا محتوای تو رو به مخاطبان گستردهتر معرفی کنن. مهمترین نکته اینه که بلافاصله بعد از ایجاد سروصدا، فرایند خرید رو تسهیل کنی تا افرادی که تازه با برندت آشنا شدن، بدون دردسر خرید کنن. برای همین، وجود سیستمی مثل فروشینو ضروریه؛ لینک پرداخت اختصاصی، مدیریت سفارشها و صدور فاکتور آنلاین باعث میشه موج توجهی که از کمپین ویروسی ایجاد میکنی، مستقیماً به فروش تبدیل بشه.
نویسنده: وحید حیدری
1403-12-27
چطور با پیشنهادهای ویژه نوروزی، مشتریهای جدید جذب کنی؟
نوروز یه فرصت عالی برای افزایش فروش و جذب مشتریای جدیده. مردم دنبال تخفیفهای ویژه، پیشنهادهای خاص و ارسال سریع هستن. با ارائه تخفیفهای هوشمندانه، بستههای هدیه نوروزی، مسابقات اینستاگرامی و پیشنهادات اختصاصی برای مشتریان قدیمی، میتونی فروشت رو چند برابر کنی. استفاده از یک سیستم حرفهای مثل فروشینو باعث میشه سفارشها راحت ثبت بشن، پرداختها سریع انجام بشن و مشتری حس حرفهای بودن کسبوکار رو بگیره. اینطوری نهتنها در نوروز بلکه در تمام طول سال مشتریهای جدیدت رو حفظ میکنی.
نویسنده: وحید حیدری
1403-12-27
نوروز یه فرصت عالی برای افزایش فروش و جذب مشتریای جدیده. مردم دنبال تخفیفهای ویژه، پیشنهادهای خاص و ارسال سریع هستن. با ارائه تخفیفهای هوشمندانه، بستههای هدیه نوروزی، مسابقات اینستاگرامی و پیشنهادات اختصاصی برای مشتریان قدیمی، میتونی فروشت رو چند برابر کنی. استفاده از یک سیستم حرفهای مثل فروشینو باعث میشه سفارشها راحت ثبت بشن، پرداختها سریع انجام بشن و مشتری حس حرفهای بودن کسبوکار رو بگیره. اینطوری نهتنها در نوروز بلکه در تمام طول سال مشتریهای جدیدت رو حفظ میکنی.
نویسنده: وحید حیدری
1403-12-27
چگونه با استفاده از ایمیل مارکتینگ، مشتریان قدیمی را به خرید مجدد ترغیب کنیم؟
برگردوندن مشتریای قدیمی یکی از ارزونترین و سادهترین راهها برای افزایش فروشه. با ایمیل مارکتینگ میتونی پیشنهادهای شخصیسازیشده، تخفیفهای ویژه یا آموزشهای مفید براشون بفرستی. وقتی هم تصمیم به خرید بگیرن، به کمک فروشینو لینک پرداخت اختصاصی میدی، فاکتور آنلاین صادر میکنی و سفارش رو راحت مدیریت میکنی. نتیجه؟ مشتری قدیمی تبدیل به یه مشتری وفادار میشه که بارها ازت خرید میکنه.
نویسنده: وحید حیدری
1403-12-27
برگردوندن مشتریای قدیمی یکی از ارزونترین و سادهترین راهها برای افزایش فروشه. با ایمیل مارکتینگ میتونی پیشنهادهای شخصیسازیشده، تخفیفهای ویژه یا آموزشهای مفید براشون بفرستی. وقتی هم تصمیم به خرید بگیرن، به کمک فروشینو لینک پرداخت اختصاصی میدی، فاکتور آنلاین صادر میکنی و سفارش رو راحت مدیریت میکنی. نتیجه؟ مشتری قدیمی تبدیل به یه مشتری وفادار میشه که بارها ازت خرید میکنه.