نویسنده: زهرا قاسمی
1404-03-06
رازهای کوچیکی که مشتریها رو عاشق آنلاین شاپت میکنه
یکی از بزرگترین چالشهای فروشگاههای آنلاین، جذب و نگه داشتن مشتریهاست. شاید فکر کنی باید حتماً تخفیفهای بزرگ یا تبلیغات سنگین داشته باشی تا مشتریها رو جذب کنی، اما واقعیت اینه که گاهی چیزهای کوچیک و ساده میتونن بیشترین تأثیر رو روی رضایت و وفاداری مشتریها داشته باشن. تو این مقاله بهت میگم چه رازهای کوچیکی هست که باعث میشه مشتریها عاشق فروشگاهت بشن و همیشه دوباره برگردن برای خرید.
نویسنده: زهرا قاسمی
1404-03-06
یکی از بزرگترین چالشهای فروشگاههای آنلاین، جذب و نگه داشتن مشتریهاست. شاید فکر کنی باید حتماً تخفیفهای بزرگ یا تبلیغات سنگین داشته باشی تا مشتریها رو جذب کنی، اما واقعیت اینه که گاهی چیزهای کوچیک و ساده میتونن بیشترین تأثیر رو روی رضایت و وفاداری مشتریها داشته باشن. تو این مقاله بهت میگم چه رازهای کوچیکی هست که باعث میشه مشتریها عاشق فروشگاهت بشن و همیشه دوباره برگردن برای خرید.
نویسنده: فرنوش محققی
1404-03-05
رازهای ساده برای افزایش اعتماد مشتری در فروشگاه آنلاین
اعتماد مشتری یکی از مهمترین عوامل موفقیت هر فروشگاه آنلاینیه. وقتی مشتری به فروشگاهت اعتماد نکنه، حتی اگه بهترین محصولات رو داشته باشی، به سختی میتونی فروش خوبی داشته باشی. شاید بپرسی خب چطوری این اعتماد رو بسازم؟ چه کارهایی لازم دارم انجام بدم که مشتریها با خیال راحت از من خرید کنن؟ تو این مقاله به زبون ساده و کاربردی بهت میگم چطوری اعتماد مشتریها رو جلب کنی و باعث بشی فروشگاهت همیشه تو ذهنشون بمونه.
نویسنده: فرنوش محققی
1404-03-05
اعتماد مشتری یکی از مهمترین عوامل موفقیت هر فروشگاه آنلاینیه. وقتی مشتری به فروشگاهت اعتماد نکنه، حتی اگه بهترین محصولات رو داشته باشی، به سختی میتونی فروش خوبی داشته باشی. شاید بپرسی خب چطوری این اعتماد رو بسازم؟ چه کارهایی لازم دارم انجام بدم که مشتریها با خیال راحت از من خرید کنن؟ تو این مقاله به زبون ساده و کاربردی بهت میگم چطوری اعتماد مشتریها رو جلب کنی و باعث بشی فروشگاهت همیشه تو ذهنشون بمونه.
نویسنده: زهرا قاسمی
1404-02-31
رازهای مدیریت بهتر آنلاینشاپ و رفع دغدغههای همیشگی فروشندهها
داشتن یک فروشگاه آنلاین و اداره کردن آن در دنیای امروز، کاری پرچالش و البته بسیار جذاب است. اگر تازه شروع کرده باشید یا مدتی باشد که فروشگاه آنلاین دارید، احتمالاً با دغدغهها و مشکلات زیادی روبرو شدهاید. مشکلاتی مثل پاسخگویی به مشتری، مدیریت سفارشها، کنترل موجودی، جذب مشتری و صد البته حفظ رضایت آنها. در این مقاله، با زبانی ساده و کاربردی، مهمترین رازها و نکات کلیدی برای مدیریت بهتر فروشگاه آنلاین را بررسی میکنیم تا بتوانید این دغدغهها را به فرصتهای موفقیت تبدیل کنید.
نویسنده: زهرا قاسمی
1404-02-31
داشتن یک فروشگاه آنلاین و اداره کردن آن در دنیای امروز، کاری پرچالش و البته بسیار جذاب است. اگر تازه شروع کرده باشید یا مدتی باشد که فروشگاه آنلاین دارید، احتمالاً با دغدغهها و مشکلات زیادی روبرو شدهاید. مشکلاتی مثل پاسخگویی به مشتری، مدیریت سفارشها، کنترل موجودی، جذب مشتری و صد البته حفظ رضایت آنها. در این مقاله، با زبانی ساده و کاربردی، مهمترین رازها و نکات کلیدی برای مدیریت بهتر فروشگاه آنلاین را بررسی میکنیم تا بتوانید این دغدغهها را به فرصتهای موفقیت تبدیل کنید.
نویسنده: زهرا قاسمی
1404-02-30
چطور فقط با یک لینک، فروش اینستاگرامیت رو اتومات کنی؟
اگر صاحب یک فروشگاه اینستاگرامی هستی، حتما میدونی که مدیریت فروش و پاسخ دادن به پیامها و ثبت سفارشها چقدر وقتگیر و پر استرس میتونه باشه. ولی خبر خوب اینه که میتونی فقط با یک لینک ساده، کل فرآیند فروشتو اتومات کنی و دیگه لازم نباشه ساعتها به دایرکت مشتری ها جواب بدی.
نویسنده: زهرا قاسمی
1404-02-30
اگر صاحب یک فروشگاه اینستاگرامی هستی، حتما میدونی که مدیریت فروش و پاسخ دادن به پیامها و ثبت سفارشها چقدر وقتگیر و پر استرس میتونه باشه. ولی خبر خوب اینه که میتونی فقط با یک لینک ساده، کل فرآیند فروشتو اتومات کنی و دیگه لازم نباشه ساعتها به دایرکت مشتری ها جواب بدی.
نویسنده: زهرا قاسمی
1404-02-29
مزایای ارسال پیامک اطلاعرسانی وضعیت سفارش به مشتریها
امروزه مشتریها توقع دارند از لحظه ثبت سفارش تا تحویل کالا، دائم در جریان روند سفارششون باشن. این انتظار باعث شده فروشگاههای آنلاین به دنبال راهکارهایی باشن که مشتری رو بهصورت خودکار و سریع از هر تغییر یا مرحله سفارش باخبر کنن. یکی از بهترین و مؤثرترین راهها، استفاده از سیستم ارسال پیامک اطلاعرسانی وضعیت سفارشه. تو این مقاله با مزایای ارسال پیامک وضعیت سفارش آشنا میشیم، اینکه چرا این کار برای فروشگاهها واجبه و چطور میتونه فروش و رضایت مشتری رو چند برابر کنه.
نویسنده: زهرا قاسمی
1404-02-29
امروزه مشتریها توقع دارند از لحظه ثبت سفارش تا تحویل کالا، دائم در جریان روند سفارششون باشن. این انتظار باعث شده فروشگاههای آنلاین به دنبال راهکارهایی باشن که مشتری رو بهصورت خودکار و سریع از هر تغییر یا مرحله سفارش باخبر کنن. یکی از بهترین و مؤثرترین راهها، استفاده از سیستم ارسال پیامک اطلاعرسانی وضعیت سفارشه. تو این مقاله با مزایای ارسال پیامک وضعیت سفارش آشنا میشیم، اینکه چرا این کار برای فروشگاهها واجبه و چطور میتونه فروش و رضایت مشتری رو چند برابر کنه.