foroushino-logo
foroushino-title
صفحه اصلیدانلوددرباره ماوبلاگ

تماس با فروشینو

07191007878

دانلود فروشینو

ارتباط با ما

07191007878
[email protected]

دسترسی سریع

  • خانه
  • دانلود
  • درباره ما
  • وبلاگ

دانلود

شما میتوانید با کلیک بر روی دکمه زیر فروشینو را دانلود کنید.دانلود فروشینو
foroushinoتمامی حقوق برای فروشینو محفوظ است | 1403
logo-samandehi
enamad

دسته بندی ها

فروشینو نیوز
مطالب آموزشی
دیجیتال مارکتینگ
فروش در اینستاگرام
رشد و توسعه کسب و کار
ترفندها و آموزش های کاربردی
راهکارهای افزایش فروش آنلاین
راه اندازی و مدیریت کسب و کار

دریافت اپلیکیشن فروشینو برای تمامی پلتفرم ها

همین حالا فروشت رو اتوماتیک کن!

دسته بندی ها

فروش در اینستاگرام
رشد و توسعه کسب و کار
۱۰ نکته طلایی برای موفقیت در کمپین‌های تبلیغاتی آنلاین

۱۰ نکته طلایی برای موفقیت در کمپین‌های تبلیغاتی آنلاین

فروش در اینستاگرام | زمان مطالعه ۵ دقیقه

نویسنده: زهرا قاسمی1403-11-30

تبلیغات آنلاین یکی از بهترین روش‌ها برای افزایش فروش و رشد کسب‌وکارهای اینترنتیه. اما اجرای یه کمپین تبلیغاتی موفق نیاز به استراتژی داره. خیلی از کسب‌وکارها هزینه‌های زیادی برای تبلیغات دیجیتال می‌کنن ولی نتیجه مطلوبی نمی‌گیرن، چون تبلیغاتشون هدفمند و بهینه نیست. توی این مقاله، ۱۰ نکته طلایی برای اجرای کمپین‌های تبلیغاتی موفق رو بررسی می‌کنیم تا بتونی کمترین هزینه رو خرج کنی و بیشترین بازدهی رو بگیری.

۱. هدف کمپین تبلیغاتی رو مشخص کن

قبل از اینکه تبلیغی راه بندازی، باید بدونی دقیقاً دنبال چی هستی. هر کمپین تبلیغاتی باید یه هدف مشخص داشته باشه، مثلاً:

  • افزایش فروش یه محصول خاص
  • جذب فالوور و افزایش تعامل در اینستاگرام
  • افزایش آگاهی از برند
  • بازگردوندن مشتریایی که قبلاً خرید کردن

اگه هدفت رو دقیق مشخص نکنی، ممکنه کلی هزینه کنی ولی نتیجه‌ای نگیری.

۲. شناخت دقیق مشتری هدف، کلید موفقیت تبلیغات

یکی از مهم‌ترین نکات برای اجرای یه کمپین موفق، اینه که مشتری هدف رو درست بشناسی. اگه تبلیغت رو به افراد نامرتبط نشون بدی، فقط پولت رو هدر دادی. برای شناخت مشتری هدف، باید بدونی:

  • بیشتر توی چه سن و سالی هستن؟
  • زن هستن یا مرد؟
  • چه علایقی دارن و بیشتر توی چه فضاهایی آنلاینن؟
  • سبک خریدشون چجوریه؟

مثلاً اگه محصولات آرایشی می‌فروشی، تبلیغات توی اینستاگرام و یوتیوب بهتر جواب می‌ده تا لینکدین.

۳. بهترین پلتفرم تبلیغاتی رو انتخاب کن

همه پلتفرم‌ها برای همه کسب‌وکارها مناسب نیستن. باید ببینی مشتریات بیشتر کجا هستن و همونجا تبلیغ کنی. چندتا از بهترین پلتفرم‌های تبلیغاتی آنلاین:

  • گوگل ادز: مناسب برای جذب مشتری‌هایی که دنبال محصولت می‌گردن
  • اینستاگرام و فیسبوک ادز: عالی برای فروش محصولات بصری و برندسازی
  • تبلیغات کلیکی در سایت‌های مرتبط: مناسب برای جذب بازدیدکننده هدفمند
  • یوتیوب و تیک‌تاک: مناسب برای تبلیغات ویدیویی و تعامل بیشتر


    تبلیغات سایت با فروشینو

۴. محتوای تبلیغاتی جذاب طراحی کن

یک تبلیغ خوب باید چشم‌نواز، گیرا و متقاعدکننده باشه. بدون یه طراحی حرفه‌ای و متن جذاب، حتی اگه تبلیغ رو به مخاطب درست نشون بدی، احتمال اینکه کلیک کنه یا خرید کنه، پایین میاد. چند نکته برای طراحی تبلیغ مؤثر:

  • از تصاویر باکیفیت و حرفه‌ای استفاده کن
  • پیام تبلیغ باید ساده و شفاف باشه
  • از رنگ‌های مناسب و مرتبط با برندت استفاده کن
  • یه دکمه Call to Action (CTA) قوی مثل "همین حالا خرید کن" داشته باش

۵. تست A/B انجام بده تا بهترین تبلیغ رو پیدا کنی

یکی از اشتباهات بزرگ اینه که فقط یه نسخه از تبلیغ رو اجرا کنی و همون رو ادامه بدی. برای اینکه بهترین نتیجه رو بگیری، باید چند نسخه مختلف از تبلیغ رو تست کنی و ببینی کدومش بهتر جواب می‌ده. تست A/B یعنی:

  • دو تبلیغ با طراحی و متن کمی متفاوت رو به مخاطب نشون بده
  • ببین کدومش نرخ کلیک (CTR) یا نرخ تبدیل (Conversion Rate) بهتری داره
  • بودجه رو روی تبلیغ برنده متمرکز کن

۶. از تبلیغات ریتارگتینگ (Retargeting) استفاده کن

بیشتر کاربرا توی اولین بازدید از سایت، خرید نمی‌کنن، اما با تبلیغات ریتارگتینگ (هدف‌گیری مجدد) می‌تونی اونارو دوباره جذب کنی. چطور؟

  • اگه کسی از سایتت بازدید کرد ولی خرید نکرد، تبلیغاتت دوباره بهش نمایش داده بشه
  • اگه کسی یه محصول رو به سبد خرید اضافه کرد ولی خرید نکرد، با یه تبلیغ تخفیفی بهش یادآوری کن
  • این روش باعث می‌شه درصد بیشتری از بازدیدکننده‌ها به مشتری تبدیل بشن

۷. هزینه تبلیغات رو هوشمندانه مدیریت کن

اگه بودجه تبلیغات رو درست مدیریت نکنی، ممکنه خیلی زود تموم بشه بدون اینکه نتیجه‌ای بگیری. برای بهینه‌سازی هزینه‌ها:

  • اول تبلیغات رو با بودجه کم شروع کن و عملکردش رو بسنج
  • روی کلمات کلیدی و مخاطبای دقیق تمرکز کن تا تبلیغات هدر نره
  • تبلیغات ناموفق رو حذف کن و بودجه رو روی تبلیغاتی که عملکرد خوبی دارن، متمرکز کن

۸. صفحه فرود (Landing Page) بهینه داشته باش

اگه تبلیغاتت عالی باشه ولی وقتی کاربر وارد سایت شد، صفحه‌ای بی‌کیفیت ببینه، احتمال خریدش خیلی پایین میاد. یه صفحه فرود خوب باید:

  • متن و طراحی جذاب داشته باشه
  • اطلاعات کاملی درباره محصول یا خدمات ارائه بده
  • دکمه‌های خرید واضح و مشخص باشن
  • سریع و بدون مشکل لود بشه

فروشینو چی کار می‌کنه؟ با فروشینو می‌تونی یه فروشگاه حرفه‌ای داشته باشی که تبلیغاتت رو به فروش واقعی تبدیل کنه. لینک‌های اختصاصی خرید، سایت فروشگاهی بهینه و سیستم مدیریت سفارش، همه چی رو برات ساده‌تر می‌کنه.


افزایش فروش با فروشینو

۹. تبلیغات رو تحلیل کن و بهینه‌سازی کن

اگه بعد از اجرای تبلیغ، نتیجه‌شو بررسی نکنی، ممکنه ندونی چه بخش‌هایی رو باید بهبود بدی. برای اینکه تبلیغات موفقی داشته باشی:

  • از ابزارهایی مثل گوگل آنالیتیکس و فیسبوک ادز منیجر استفاده کن
  • ببین کدوم تبلیغ بازدهی بهتری داره و کدوم یکی نیاز به تغییر داره
  • مخاطبای هدف، کلمات کلیدی و متن تبلیغ رو دائماً بهینه کن

۱۰. هزینه‌های تبلیغات رو توی حسابداری فروشگاه مدیریت کن

مدیریت هزینه‌های تبلیغات دیجیتال خیلی مهمه. اگه هزینه تبلیغات از سود فروش بیشتر بشه، یعنی تبلیغاتت بهینه نیست. برای اینکه بتونی هزینه‌های تبلیغات رو به‌درستی مدیریت کنی، باید از یه سیستم حسابداری دقیق استفاده کنی که هزینه‌ها و درآمدها رو تحلیل کنه.

فروشینو چی کار می‌کنه؟ با حسابداری فروشینو، می‌تونی هزینه‌های تبلیغاتت رو بهتر مدیریت کنی، سود و فروش رو تحلیل کنی و ببینی کدوم تبلیغات واقعاً برات نتیجه داشته. مدیریت سفارش و حسابداری حرفه‌ای فروشگاه، تبلیغاتت رو بهینه‌تر می‌کنه.

جمع‌بندی

یه کمپین تبلیغاتی موفق نیاز به برنامه‌ریزی، تست، تحلیل و بهینه‌سازی مداوم داره. با اجرای این ۱۰ نکته طلایی، می‌تونی تبلیغاتت رو حرفه‌ای‌تر اجرا کنی و بهترین نتیجه رو از هزینه‌هایی که برای تبلیغات انجام می‌دی، بگیری. فروشینو هم با امکاناتی مثل حسابداری هوشمند، لینک‌های اختصاصی خرید و مدیریت سفارشات، بهت کمک می‌کنه تبلیغات دیجیتالت به فروش واقعی تبدیل بشه. همین حالا اپلیکیشن فروشینو رو دانلود کنید و اولین قدم رو به سوی رشد بردارید! با استفاده از امکانات اون فرآیند فروشتون رو بهینه کنید و فروشتونو افزایش بدید.

پیشنهادهای فروشینو

بهترین کالا برای فروش اینترنتی
دیجیتال مارکتینگ | زمان مطالعه 5 دقیقه
بهترین کالا برای فروش اینترنتی
نویسنده: فرنوش محققی1403-09-21
چرا فروشینو فروش آنلاین شما را افزایش می‌دهد؟
رشد و توسعه کسب و کار | زمان مطالعه ۶ دقیقه
چرا فروشینو فروش آنلاین شما را افزایش می‌دهد؟
نویسنده: وحید حیدری1403-09-21
انتخاب اسم آنلاین‌ شاپ: گام به گام تا پیدا کردن نام ایده‌ آل
رشد و توسعه کسب و کار | زمان مطالعه 7 دقیقه
انتخاب اسم آنلاین‌ شاپ: گام به گام تا پیدا کردن نام ایده‌ آل
نویسنده: وحید حیدری1403-10-01
بهترین کالا برای فروش اینترنتی
دیجیتال مارکتینگ | زمان مطالعه 5 دقیقه
بهترین کالا برای فروش اینترنتی
نویسنده: فرنوش محققی1403-09-21
چرا فروشینو فروش آنلاین شما را افزایش می‌دهد؟
رشد و توسعه کسب و کار | زمان مطالعه ۶ دقیقه
چرا فروشینو فروش آنلاین شما را افزایش می‌دهد؟
نویسنده: وحید حیدری1403-09-21
انتخاب اسم آنلاین‌ شاپ: گام به گام تا پیدا کردن نام ایده‌ آل
رشد و توسعه کسب و کار | زمان مطالعه 7 دقیقه
انتخاب اسم آنلاین‌ شاپ: گام به گام تا پیدا کردن نام ایده‌ آل
نویسنده: وحید حیدری1403-10-01