foroushino-logo
foroushino-title
صفحه اصلیدانلوددرباره ماوبلاگ

تماس با فروشینو

07191007878

دانلود فروشینو

ارتباط با ما

07191007878
[email protected]

دسترسی سریع

  • خانه
  • دانلود
  • درباره ما
  • وبلاگ

دانلود

شما میتوانید با کلیک بر روی دکمه زیر فروشینو را دانلود کنید.دانلود فروشینو
foroushinoتمامی حقوق برای فروشینو محفوظ است | 1403
logo-samandehi
enamad

دسته بندی ها

فروشینو نیوز
مطالب آموزشی
دیجیتال مارکتینگ
فروش در اینستاگرام
رشد و توسعه کسب و کار
ترفندها و آموزش های کاربردی
راهکارهای افزایش فروش آنلاین
راه اندازی و مدیریت کسب و کار

دریافت اپلیکیشن فروشینو برای تمامی پلتفرم ها

همین حالا فروشت رو اتوماتیک کن!

دسته بندی ها

فروش در اینستاگرام
ترفندها و آموزش های کاربردی
چطوری مشتریای قدیمی رو نگه دارم و دوباره ازم خرید کنن؟

چطوری مشتریای قدیمی رو نگه دارم و دوباره ازم خرید کنن؟

فروش در اینستاگرام | زمان مطالعه 3 دقیقه

نویسنده: وحید حیدری1403-12-11

جذب مشتری جدید خیلی مهمه، اما نگه داشتن مشتریای قدیمی حتی از اون هم مهم‌تره! مشتری‌ای که یه بار ازت خرید کرده، اگه تجربه خوبی داشته باشه، احتمال اینکه دوباره برگرده خیلی بالاست. اما اگه بعد از خرید، دیگه بهش توجه نکنی، ممکنه دیگه هیچ‌وقت به فروشگاهت سر نزنه و بره سراغ رقیبات.

پس چیکار کنیم که مشتریای قدیمی رو حفظ کنیم و کاری کنیم که دوباره و دوباره از ما خرید کنن؟ توی این مقاله راهکارهایی رو بهت می‌گم که کمک می‌کنه مشتریات برگردن و فروشگاهت رو به بقیه هم معرفی کنن. همچنین می‌بینیم که چطور فروشینو می‌تونه توی این مسیر کمکت کنه.


۱. بعد از خرید، مشتری رو رها نکن!

خیلی از فروشگاه‌های اینترنتی یه اشتباه بزرگ می‌کنن: مشتری خریدش رو انجام می‌ده و دیگه هیچ ارتباطی باهاش نمی‌گیرن! اگه می‌خوای مشتری دوباره برگرده، باید نشون بدی که برات مهمه.

چطور این کارو انجام بدیم؟

  • بعد از خرید، یه پیام تشکر ارسال کن.
  • اگه محصولی که خریده نیاز به راهنما داره، براش اطلاعات مفید بفرست.
  • یه هفته بعد از خرید، ازش بپرس که از محصول راضیه یا نه.

چطور فروشینو این کارو آسون می‌کنه؟

  • با سیستم پیامک فروشینو، می‌تونی بعد از خرید یه پیام تشکر و تأیید سفارش به مشتری بفرستی.
  • اگه مشتری چند وقت ازت خرید نکرد، فروشینو می‌تونه براش یه یادآوری ارسال کنه که دوباره برگرده.


پیشنهاد ویژه

۲. پیشنهاد ویژه برای مشتریای قدیمی داشته باش

مشتریایی که قبلاً ازت خرید کردن، باید یه حس خاص بودن داشته باشن! اگه یه مشتری قدیمی بدونه که تو براش ارزش قائلی، بیشتر بهت وفادار می‌مونه.

چطور این کارو انجام بدیم؟

  • برای مشتریایی که قبلاً خرید کردن، یه تخفیف یا پیشنهاد ویژه بفرست.
  • یه محصول رایگان یا هدیه کوچیک برای خریدهای بعدی‌شون در نظر بگیر.
  • بهشون زودتر از بقیه درباره تخفیف‌های فروشگاهت خبر بده.

چطور فروشینو توی این بخش کمکت می‌کنه؟

  • می‌تونی برای مشتریای قدیمی یه تخفیف ویژه روی محصول خاص بذاری و توی فاکتور بهشون نشون بدی.
  • با پیامک فروشینو، می‌تونی بهشون بگی که یه پیشنهاد ویژه فقط برای اون‌ها فعال شده.


۳. تجربه خرید مشتری رو عالی کن

اگه مشتری موقع خرید ازت اذیت بشه، بعیده که دوباره برگرده! یه تجربه خرید خوب یعنی همه چیز راحت، سریع و بدون دردسر باشه.

چطور یه خرید بی‌نقص برای مشتری ایجاد کنیم؟

  • فرایند خرید رو ساده کن و نذار مشتری برای پرداخت، ثبت سفارش یا دیدن محصولات اذیت بشه.
  • بسته‌بندی تمیز و جذاب داشته باش که حس حرفه‌ای بودن به مشتری بده.
  • مطمئن شو که ارسال سریع و به‌موقع انجام می‌شه.

چطور فروشینو تو این بخش کمکت می‌کنه؟

  • با لینک خرید اختصاصی فروشینو، مشتری می‌تونه سریع خرید کنه و نیازی به پیام دادن و گرفتن شماره کارت نیست.
  • فاکتور حرفه‌ای فروشینو حس اعتماد بیشتری به مشتری می‌ده.
  • با پیامک مشتری همیشه در جریان وضعیت سفارششه و خیالش راحته.


تجربه خرید مشتری

۴. مشتریاتو توی اینستاگرام و سایت درگیر کن

اگه بعد از خرید دیگه هیچ ارتباطی با مشتری نداشته باشی، کم‌کم فراموشت می‌کنه! پس باید همیشه یه ارتباطی بین فروشگاهت و مشتریات باشه.

چطور این کارو انجام بدیم؟

  • توی اینستاگرام، از مشتریایی که خرید کردن بخوای که نظرشون رو بگن و تجربیاتشونو به اشتراک بذارن.
  • یه گروه یا کانال برای مشتریای وفادار درست کن که همیشه باهات در ارتباط باشن.

چطور فروشینو این کارو برات آسون می‌کنه؟

  • مشتریای قبلی رو ذخیره می‌کنه و بهت کمک می‌کنه که بعداً بهشون پیام بدی.
  • می‌تونی تخفیف‌های ویژه فقط برای مشتریای وفادار درست کنی.
  • با پیامک، می‌تونی همیشه در ارتباط باشی و بهشون یادآوری کنی که برگردن.


مشتری

۵. به مشتری دلیل بده که دوباره برگرده!

اگه مشتری تجربه خوبی داشته باشه اما هیچ دلیلی برای برگشتن نداشته باشه، شاید دیگه ازت خرید نکنه. پس باید یه انگیزه ایجاد کنی که دوباره به فروشگاهت سر بزنه.

چطور مشتری رو برای خرید مجدد ترغیب کنیم؟

  • یه سیستم امتیازدهی برای خریدهاشون داشته باش. مثلا هر بار که خرید می‌کنن، یه امتیاز بگیرن و بعد بتونن از تخفیف استفاده کنن.
  • روی محصولاتی که می‌دونی دوباره نیاز دارن، بهشون تخفیف پیشنهاد بده.
  • هر چند وقت یه بار، بهشون یه پیشنهاد ویژه بفرست که فقط برای اون‌ها فعاله.

چطور فروشینو این کارو برات راحت‌تر می‌کنه؟

  • مشتریای قدیمی رو شناسایی می‌کنه و بهت نشون میده که کی بهشون پیام بدی.
  • می‌تونی برای مشتریای قدیمی پیشنهادهای شخصی‌سازی شده درست کنی.
  • با پیامک، بهشون خبر بده که یه پیشنهاد ویژه فقط برای اون‌ها داری.


جمع‌بندی: چطور مشتریای قدیمی رو نگه داریم؟

  • بعد از خرید، مشتری رو رها نکن و باهاش در ارتباط باش.
  • پیشنهادهای ویژه برای مشتریای وفادار داشته باش.
  • تجربه خرید رو ساده، راحت و جذاب کن.
  • توی اینستاگرام و سایت، ارتباطت رو با مشتری نگه دار.
  • به مشتری دلیلی بده که دوباره ازت خرید کنه!

چطور فروشینو بهت کمک می‌کنه که مشتریای قدیمی رو برگردونی؟

فروشینو یه پلتفرم کامل برای مدیریت فروشگاه‌های اینترنتیه که بهت کمک می‌کنه مشتریات رو بهتر مدیریت کنی و دوباره برشون گردونی.

  • بعد از خرید، پیامک تشکر و تأیید سفارش بفرست تا مشتری حس خوبی بگیره.
  • تخفیف‌های اختصاصی برای مشتریای قدیمی تنظیم کن تا دوباره خرید کنن.
  • فاکتور حرفه‌ای با نام فروشگاهت صادر کن تا اعتماد مشتری بیشتر بشه.
  • با پیامک، بهشون خبر بده که پیشنهادهای جدید داری.
  • گزارش‌های دقیق از مشتریا داشته باش تا بفهمی چه کسی چند وقت خرید نکرده و باید براش پیشنهاد ویژه بفرستی.

همین حالا اپلیکیشن فروشینو رو دانلود کنید و اولین قدم رو به سوی رشد بردارید! با استفاده از امکانات اون فرآیند فروشتون رو بهینه کنید و فروشتونو افزایش بدید.

پیشنهادهای فروشینو

هزینه راه‌ اندازی فروشگاه اینستاگرامی | نکات و هزینه‌ های شروع موفق
رشد و توسعه کسب و کار | زمان مطالعه ۵ دقیقه
هزینه راه‌ اندازی فروشگاه اینستاگرامی | نکات و هزینه‌ های شروع موفق
نویسنده: وحید حیدری1403-09-25
بهترین کالا برای فروش اینترنتی
دیجیتال مارکتینگ | زمان مطالعه 5 دقیقه
بهترین کالا برای فروش اینترنتی
نویسنده: فرنوش محققی1403-09-21
انتخاب اسم آنلاین‌ شاپ: گام به گام تا پیدا کردن نام ایده‌ آل
رشد و توسعه کسب و کار | زمان مطالعه 7 دقیقه
انتخاب اسم آنلاین‌ شاپ: گام به گام تا پیدا کردن نام ایده‌ آل
نویسنده: وحید حیدری1403-10-01
هزینه راه‌ اندازی فروشگاه اینستاگرامی | نکات و هزینه‌ های شروع موفق
رشد و توسعه کسب و کار | زمان مطالعه ۵ دقیقه
هزینه راه‌ اندازی فروشگاه اینستاگرامی | نکات و هزینه‌ های شروع موفق
نویسنده: وحید حیدری1403-09-25
بهترین کالا برای فروش اینترنتی
دیجیتال مارکتینگ | زمان مطالعه 5 دقیقه
بهترین کالا برای فروش اینترنتی
نویسنده: فرنوش محققی1403-09-21
انتخاب اسم آنلاین‌ شاپ: گام به گام تا پیدا کردن نام ایده‌ آل
رشد و توسعه کسب و کار | زمان مطالعه 7 دقیقه
انتخاب اسم آنلاین‌ شاپ: گام به گام تا پیدا کردن نام ایده‌ آل
نویسنده: وحید حیدری1403-10-01