foroushino-logo
foroushino-title
صفحه اصلیدانلوددرباره ماوبلاگ

تماس با فروشینو

07191007878

دانلود فروشینو

ارتباط با ما

07191007878
[email protected]

دسترسی سریع

  • خانه
  • دانلود
  • درباره ما
  • وبلاگ

دانلود

شما میتوانید با کلیک بر روی دکمه زیر فروشینو را دانلود کنید.دانلود فروشینو
foroushinoتمامی حقوق برای فروشینو محفوظ است | 1403
logo-samandehi
enamad

دسته بندی ها

فروشینو نیوز
مطالب آموزشی
دیجیتال مارکتینگ
فروش در اینستاگرام
رشد و توسعه کسب و کار
ترفندها و آموزش های کاربردی
راهکارهای افزایش فروش آنلاین
راه اندازی و مدیریت کسب و کار

دریافت اپلیکیشن فروشینو برای تمامی پلتفرم ها

همین حالا فروشت رو اتوماتیک کن!

دسته بندی ها

فروش در اینستاگرام
رشد و توسعه کسب و کار
چه ابزارهایی برای مدیریت آنلاین شاپ‌ های اینستاگرامی پیشنهاد می‌شود؟

چه ابزارهایی برای مدیریت آنلاین شاپ‌ های اینستاگرامی پیشنهاد می‌شود؟

فروش در اینستاگرام | زمان مطالعه 4 دقیقه

نویسنده: محمود حیدری1403-12-19

اگه یه پیج کاری تو اینستاگرام داری و می‌خوای محصولاتتو بفروشی، احتمالاً می‌دونی که خیلی کارا هست که باید همزمان انجام بدی: محتوا درست کنی، تبلیغ کنی، سفارشارو بگیری، محصولارو بسته‌بندی و ارسال کنی و... شاید یه نفر از پس همه‌ش به سختی بر بیاد. اما خبر خوب اینه که یه سری ابزار هستن که خیلی کمکت می‌کنن تا وقتت رو صرف چیزای باحال‌تری (مثلاً تولید محتوای خلاقانه) کنی و مدیریت فروشگاه رو راحت‌تر دست بگیری. تو این پست، درباره چند تا از این ابزارها حرف می‌زنیم و در آخر هم می‌بینی فروشینو چه جوری می‌تونه خرید مشتریاتو حسابی راحت و منظم کنه.


۱. ابزارهای تولید و زمان‌بندی محتوا

  1. زمان‌بندی پست و استوری
    اگر بخوای پیجت همیشه به‌روز باشه و محتوا به موقع بره بیرون، می‌تونی از ابزارهایی مثل Facebook Creator Studio استفاده کنی تا پست‌ها و استوری‌هات رو از قبل آماده کنی و زمان انتشارشون رو مشخص کنی. این جوری دیگه نیاز نیست هر روز خودت یادت باشه که فلان ساعت پست بذاری.

  2. طراحی گرافیک
    پست باکیفیت یعنی عکس یا ویدیوی جذاب. برای اینکه کاور پست‌هایت زیبا باشه یا برای استوری‌هات قالب اختصاصی بسازی، می‌تونی از اپ‌های مثل Canva یا InShot استفاده کنی. اونا کلی قالب آماده دارن و وقت و انرژی زیادی برات صرفه‌جویی می‌کنن.


طراحی پست

۲. ابزارهای مدیریت دایرکت و پاسخگویی به مخاطب

اینستاگرام از این لحاظ سخته که باید مرتب دایرکت رو چک کنی، کامنت‌ها رو جواب بدی و حواست باشه هیچ سوالی بی‌جواب نمونه. بعضی وقتا تعداد پیام‌ها زیاده و آدم سردرگم می‌شه. ابزارهایی هستن که دایرکت‌ها رو می‌تونن یکجا نشون بدن یا برای پاسخ دادن اولیه یه پیام خوشامد خودکار بدن.

  • پاسخ اتوماتیک: اگر خودت وقت نداری، می‌تونی یه پیام خوش‌آمد تنظیم کنی که همون اول به مشتری بگه «سلام، ممنون از پیامتون، به‌زودی پاسخ می‌دم.»

این جوری مشتری می‌فهمه دیده شده و حس خوبی می‌گیره.


۳. ابزارهای تحلیل و گزارش

اگه تبلیغ یا پست می‌ذاری اما نمی‌دونی کدوم بهتر نتیجه داده، چطور می‌خوای بهبودش بدی؟ آنالیز عملکرد خیلی مهمه.

  • Instagram Insights خود اینستاگرام اطلاعات پایه رو می‌ده، مثلا تعداد بازدید، ایمپرشن، ریچ و...
  • اگه جزئیات بیشتری می‌خوای، می‌تونی از ابزارهای دیگه استفاده کنی که تجزیه و تحلیل‌های حرفه‌ای‌تری ارائه می‌دن. مثلاً نشون می‌دن کدوم تبلیغ یا پست روی فروش تاثیر داشته.

حتماً نتیجه تبلیغات و پست‌ها رو بسنج تا دوباره همونو تکرار کنی یا اگه بد بود، عوضش کنی.


ابزار های اینستاگرامی

۴. ابزارهای مدیریت سفارش و پرداخت

این مهم‌ترین بخشه. خیلی از پیج‌ها روش فروششون اینه که کارت می‌دن، مشتری کارت به کارت می‌کنه، فیش می‌فرسته... که خیلی دردسر داره و خیلیا وسط راه منصرف می‌شن. این جوری مشتری حس می‌کنه همه چیز دستی و غیرحرفه‌ایه.

فروشینو رو ببین، چطور کار رو ساده می‌کنه:

  1. لینک خرید اختصاصی
    برای هر محصولت یه لینک اختصاصی جدا می‌سازی، می‌تونی توی بیو، استوری یا حتی دایرکت بذاری. مشتری با یه کلیک وارد صفحه پرداخت می‌شه و کارت به کارت نمی‌خواد.

  2. فاکتور آنلاین
    به محض اینکه مشتری خریدش رو ثبت کرد، یه فاکتور حرفه ای براش صادر می‌شه. این فاکتور حس اعتماد رو خیلی زیاد می‌کنه، چون مشتری می‌بینه خریدش ثبت شده و قابل پیگیریه.

  3. پیامک اطلاع‌رسانی
    از لحظه پرداخت تا زمانی که کالا براش ارسال می‌شه، مشتری با پیامک خبردار می‌شه و دیگه نمی‌پرسه «کی سفارشم می‌رسه؟»

  4. مدیریت موجودی و سفارش
    دیگه لازم نیست اکسل یا دفتر کاغذی داشته باشی و بترسی که سفارش رو فراموش کنی یا محصول ناموجود رو بفروشی. همه چیز توی یه پنل ساده ذخیره می‌شه و خطا پایین می‌آد.

  5. گزارش فروش
    متوجه می‌شی کدوم محصولت پرطرفدارتره یا کدوم تبلیغ باعث فروش بیشتر شده. این اطلاعات بهت کمک می‌کنه تبلیغات آینده رو بهتر برنامه‌ریزی کنی.

  6. وبسایت فروشگاهی فروشینو
    اگر می‌خوای اعتماد مشتری رو چندبرابر کنی، می‌تونی علاوه بر پیج اینستاگرامی، یه وبسایت فروشگاهی هم داشته باشی. فروشینو این امکان رو می‌ده که بدون دردسر برنامه‌نویسی،
    یه سایت کامل برای محصولاتت راه بندازی، اون رو به درگاه پرداخت امن وصل کنی و تجربه یه خرید حرفه‌ای رو به مشتریانت هدیه بدی. اینطوری افرادی هم که با اینستاگرام راحت نیستن، از گوگل پیدات می‌کنن و از سایتت سفارش می‌دن.


۵. ابزارهای افزایش تعامل در محتوا

  1. استفاده از قابلیت‌های خود اینستاگرام مثل Poll و Question توی استوری که باعث می‌شه آدم‌ها درگیر شن و حس کنن دارن با یه پیج زنده حرف می‌زنن.
  2. برگزاری مسابقه یا چالش که کلی آدم جدید می‌آرن. بعضی سایت‌ها و اپ‌ها هم هستن که قرعه‌کشی رو برات راحت می‌کنن.

تعامل بالا باعث می‌شه اینستاگرام پست‌هایت رو بیشتر به بقیه نشون بده و در نتیجه فالوورای جدید بیاری. و اگه فرآیند خریدت هم ساده باشه (به لطف فروشینو)، فروش زیاد می‌شه.


تعامل در محتوا

۶. ابزارهای طراحی و بسته‌بندی (اگه محصول فیزیکی داری)

اگه محصول فیزیکی می‌فروشی، بسته‌بندی شکیل و اختصاصی خیلی تو ذهن مشتری می‌مونه و حس یه برند حرفه‌ای رو می‌ده.

  • اپ‌ها و سایت‌هایی مثل Canva کمک می‌کنن کارت تشکر طراحی کنی یا لیبل خاص درست کنی.
  • می‌تونی یه برچسب با لوگوت درست کنی و روی هر بسته بزنی. این جوری تجربه خرید به یادماندنی می‌شه.


چرا فروشینو انتخاب خوبی برای یه آنلاین‌شاپ اینستاگرامی؟

ممکنه بپرسی «خب چرا باید برم سراغ فروشینو، با شماره کارت هم می‌شه پرداخت کرد دیگه!» درسته ولی شماره کارت پر از دردسره:

  • مشتری باید بره اپ بانکی رو باز کنه، پول بریزه، رسید بفرسته.
  • تو باید چک کنی رسید درسته یا نه، سفارشو یادداشت کنی، مبادا یادت بره.
  • اگه سفارش زیاد شه، همش گیج می‌شی که کی پول واریز کرد کی نکرد.

فروشینو با لینک خرید اختصاصی کارو یه ضرب ساده می‌کنه؛ با یه کلیک پرداخت و سفارش ثبت می‌شه، پیامک براش می‌ره و فاکتور هم آنلاین صادر می‌شه. خیلی حرفه‌ای و مرتب.


جمع‌بندی

اگه یه آنلاین‌شاپ داری و می‌خوای اینستاگرامت رو مثل یه فروشگاه حرفه‌ای بگردونی، چند جور ابزار می‌تونی استفاده کنی:

  1. ابزارهای تولید و زمان‌بندی محتوا (مثلاً Creator Studio)
  2. ابزارهای مدیریت دایرکت و پاسخ‌دهی (برای جواب سریع به مشتری)
  3. ابزارهای تحلیل و گزارش (Instagram Insights و... برای فهمیدن عملکرد پست‌ها و تبلیغات)
  4. ابزارهای مدیریت سفارش و پرداخت (که مهم‌ترینش فروشینوئه، با لینک خرید، فاکتور آنلاین و پنل سفارش)
  5. ابزارهای تعامل مثل نظرسنجی، مسابقه و ... (مخاطب رو درگیر می‌کنه)

فروشینو خیلی راحت می‌تونه بخش مهمی از این کارها رو پوشش بده و کل فرآیند خرید مشتریانت رو منظم و حرفه‌ای کنه. این طوری تو وقت بیشتری داری برای درست کردن محتوا و تبلیغات بهتر و مطمئن باشی مشتری‌ها به‌راحتی می‌تونن سفارش بدن. نتیجه؟ فروش بیشتر و یه برند قوی‌تر در اینستاگرام. همین حالا اپلیکیشن فروشینو رو دانلود کنید و اولین قدم رو به سوی رشد بردارید! با استفاده از امکانات اون فرآیند فروشتون رو بهینه کنید و فروشتونو افزایش بدید.

پیشنهادهای فروشینو

هزینه راه‌ اندازی فروشگاه اینستاگرامی | نکات و هزینه‌ های شروع موفق
رشد و توسعه کسب و کار | زمان مطالعه ۵ دقیقه
هزینه راه‌ اندازی فروشگاه اینستاگرامی | نکات و هزینه‌ های شروع موفق
نویسنده: وحید حیدری1403-09-25
صفر تا صد راه‌ اندازی آنلاین شاپ
رشد و توسعه کسب و کار | زمان مطالعه ۸ دقیقه
صفر تا صد راه‌ اندازی آنلاین شاپ
نویسنده: زهرا قاسمی1403-09-21
بهترین کالا برای فروش اینترنتی
دیجیتال مارکتینگ | زمان مطالعه 5 دقیقه
بهترین کالا برای فروش اینترنتی
نویسنده: فرنوش محققی1403-09-21
هزینه راه‌ اندازی فروشگاه اینستاگرامی | نکات و هزینه‌ های شروع موفق
رشد و توسعه کسب و کار | زمان مطالعه ۵ دقیقه
هزینه راه‌ اندازی فروشگاه اینستاگرامی | نکات و هزینه‌ های شروع موفق
نویسنده: وحید حیدری1403-09-25
صفر تا صد راه‌ اندازی آنلاین شاپ
رشد و توسعه کسب و کار | زمان مطالعه ۸ دقیقه
صفر تا صد راه‌ اندازی آنلاین شاپ
نویسنده: زهرا قاسمی1403-09-21
بهترین کالا برای فروش اینترنتی
دیجیتال مارکتینگ | زمان مطالعه 5 دقیقه
بهترین کالا برای فروش اینترنتی
نویسنده: فرنوش محققی1403-09-21