foroushino-logo
foroushino-title
صفحه اصلیدانلوددرباره ماوبلاگ

تماس با فروشینو

07191007878

دانلود فروشینو

ارتباط با ما

07191007878
[email protected]

دسترسی سریع

  • خانه
  • دانلود
  • درباره ما
  • وبلاگ

دانلود

شما میتوانید با کلیک بر روی دکمه زیر فروشینو را دانلود کنید.دانلود فروشینو
foroushinoتمامی حقوق برای فروشینو محفوظ است | 1403
logo-samandehi
enamad

دسته بندی ها

فروشینو نیوز
مطالب آموزشی
دیجیتال مارکتینگ
فروش در اینستاگرام
رشد و توسعه کسب و کار
ترفندها و آموزش های کاربردی
راهکارهای افزایش فروش آنلاین
راه اندازی و مدیریت کسب و کار

دریافت اپلیکیشن فروشینو برای تمامی پلتفرم ها

همین حالا فروشت رو اتوماتیک کن!

دسته بندی ها

رشد و توسعه کسب و کار
ترفندها و آموزش های کاربردی
تخفیف دادن خوبه یا بد؟ چطور بدون ضرر، فروش بیشتری داشته باشیم؟

تخفیف دادن خوبه یا بد؟ چطور بدون ضرر، فروش بیشتری داشته باشیم؟

رشد و توسعه کسب و کار | زمان مطالعه 4 دقیقه

نویسنده: وحید حیدری1403-11-29

خیلی از کسب‌ و کارها فکر می‌کنن که اگه قیمت رو بیارن پایین و تخفیف بدن، فروششون چند برابر می‌شه. اما همیشه این‌طور نیست! گاهی تخفیف دادن بیش از حد، باعث می‌شه نه‌تنها سودت کم بشه، بلکه ارزش برندت هم پایین بیاد و مشتریا فقط وقتی خرید کنن که تخفیف باشه!

حالا سوال اینه: تخفیف دادن خوبه یا بد؟ و چطور می‌تونیم بدون ضرر، فروش بیشتری داشته باشیم؟ توی این مقاله قراره بهترین استراتژی‌ های تخفیف‌ دهی رو بررسی کنیم که هم باعث افزایش فروش بشه، هم به کسب‌ و کارت آسیب نزنه. در آخر هم توضیح می‌دیم که چطور فروشینو بهت کمک می‌کنه که تخفیف‌های هوشمند و هدفمند داشته باشی و بدون اینکه سودت کم بشه، فروش بالاتری داشته باشی!


۱. تخفیف دادن چه تأثیری روی فروش داره؟

تخفیف یه سلاح دو لبه‌ ست. از یه طرف، می‌تونه مشتریای جدید جذب کنه و فروش رو زیاد کنه. اما از طرف دیگه، اگه بدون برنامه‌ریزی تخفیف بدی، ممکنه برندت ارزون به نظر بیاد و مشتریا فقط وقتی خرید کنن که تخفیف باشه.

فواید تخفیف دادن:

  • جذب مشتریای جدید
  • افزایش فروش در زمان‌های خاص (مثل جمعه سیاه یا مناسبت‌ ها، عیدها)
  • تخلیه انبار و فروش محصولات قدیمی
  • ایجاد حس فوریت و ترغیب به خرید

ضررهای تخفیف دادن بیش از حد:

  • کم شدن سود و حاشیه سود کم
  • عادت کردن مشتریا به خرید فقط در زمان تخفیف
  • کاهش ارزش برند و اعتبار کسب‌ و کار

پس تخفیف خوبه، ولی باید درست و هدفمند انجام بشه!


تخفیف دادن

۲. چه نوع تخفیف‌هایی بهترین نتیجه رو دارن؟

خیلی وقت‌ها مردم تخفیف‌های مستقیم رو دوست دارن، ولی بعضی از روش‌های خلاقانه‌تر، باعث می‌ شه هم تخفیف بدی، هم سودت رو حفظ کنی!

بهترین روش‌های تخفیف دادن بدون ضرر:

  • تخفیف درصدی یا مبلغی: مثلاً "۲۰٪ تخفیف روی همه محصولات تا آخر هفته!"
  • ارسال رایگان برای خرید بالای یه مبلغ خاص: مثلاً "ارسال رایگان برای سفارش‌های بالای ۵۰۰ هزار تومان!"
  • بسته‌های تخفیفی: چند محصول رو با هم بفروشی و تخفیف بدی، مثلاً "۳ تا بخر، ۱ دونه رایگان بگیر!"
  • تخفیف برای اولین خرید: مشتریای جدید رو ترغیب می‌کنه اولین خریدشون رو انجام بدن.
  • کدهای تخفیف محدود: یه تخفیف فقط برای تعداد محدودی از مشتریا، مثلاً "اولین ۵۰ نفر ۳۰٪ تخفیف می‌گیرن!"
  • تخفیف برای مشتریای وفادار: مثلاً "اگه تا حالا ۳ بار از ما خرید کردی، این بار ۱۰٪ تخفیف داری!"

این روش‌ها باعث می‌شه هم مشتری ترغیب بشه خرید کنه، هم تخفیف‌های هوشمندتری داشته باشی که به کسب‌ و کارت آسیب نزنه.


۳. چطور بدون ضرر، تخفیف بدیم و فروش بیشتری داشته باشیم؟

۱. به همه تخفیف نده – مشتریای ویژه رو شناسایی کن!

همه مشتریا یه جور نیستن. بعضی از مشتریا همیشه ازت خرید می‌کنن، بعضیا فقط دنبال تخفیفن و بعضیا هم هنوز خرید نکردن. پس به جای اینکه همه رو به یه چشم ببینی، تخفیف رو هدفمند کن.

چطور فروشینو کمکت می‌کنه؟

  • با فروشینو می‌ تونی مشتریای وفادار رو شناسایی کنی و برای اون‌ها تخفیف ویژه بدی.
  • تخفیف شخصی‌ سازی‌شده ایجاد کنی و فقط به گروه خاصی از مشتریا بدی.

۲. روی محصولاتی که سود بالاتری دارن، تخفیف بذار!

اگه محصولی داری که سود خوبی داره، بهتره تخفیف رو روی اون اعمال کنی تا ضرر نکنی.

چطور فروشینو کمکت می‌کنه؟

  • تو اپلیکیشن فروشینو می‌تونی ببینی که کدوم محصولات بیشترین سود رو دارن و روی اون‌ ها تخفیف بذاری.

۳. حس فوریت ایجاد کن – مردم رو ترغیب به خرید سریع کن!

اگه تخفیف دائمی باشه، مشتری عجله نمی‌کنه که خرید کنه. اما اگه حس فوریت بدی، سریع‌تر تصمیم می‌گیرن.

چطور فروشینو کمکت می‌کنه؟

  • با فروشینو می‌ تونی تخفیف‌ های زمان‌دار ایجاد کنی که بعد از یه مدت خودکار حذف بشن.

۴. به جای تخفیف، پیشنهادهای ویژه بده!

گاهی نیازی نیست قیمت رو کم کنی، فقط کافیه یه پیشنهاد خاص ارائه بدی، مثلاً:

  • "به جای ۲۰٪ تخفیف، یه محصول هدیه بده!"
  • "روی هر خرید بالای ۵۰۰ هزار تومان، یه کوپن ۵۰ هزار تومانی برای خرید بعدی بده!"

چطور فروشینو کمکت می‌کنه؟

  • با سیستم تخفیف فروشینو، می‌تونی فروش ویژه درست کنی که سودت رو حفظ کنن.


تخفیف حرفه ای

۴. چطور مشتری رو به خرید بیشتر ترغیب کنیم؟

  • بهش بگو که این تخفیف تکرار نمی‌شه! (مثلاً "فقط امروز!")
  • نشون بده که بقیه دارن خرید می‌کنن. (مثلاً نظرات مشتریا رو منتشر کن)
  • با پیامک یادآوری کن که تخفیف داره تموم می‌شه!
  • بعد از خرید، یه تخفیف برای خرید بعدی بده تا دوباره برگرده!

چطور فروشینو کمکت می‌کنه؟

  • با سیستم پیامکی فروشینو، به مشتری‌ها یادآوری کن که تخفیف رو از دست ندن!
  • بعد از هر خرید، یه کد تخفیف برای خرید بعدی بفرست تا دوباره برگردن!

 
تخفیف و فروش بیشتر

امکانات حرفه‌ای فروشینو برای مدیریت فروشگاه آنلاین

  • طراحی فروشگاه اینترنتی بدون نیاز به دانش فنی – به راحتی فروشگاه آنلاین خودتو بساز و شروع به فروش کن.
  • لینک اختصاصی برای هر محصول – مشتری‌ها بدون دایرکت دادن، مستقیم با لینک اختصاصی محصول از سایتت خرید می‌کنن.
  • مدیریت سفارش و انبارداری خودکار – موجودی محصولاتت محصولات همیشه به‌روز می‌مونه و از فروش اشتباه جلوگیری می‌شه.
  • سیستم فاکتور آنلاین و پرداخت سریع – مشتری فاکتور حرفه ای دریافت می‌کنه و پرداختش رو سریع انجام می‌ده.
  • درگاه پرداخت آنلاین و کارت‌ به‌ کارت – چند روش پرداخت متنوع برای راحتی مشتریات فراهم کن.
  • سیستم پیامک اطلاع‌رسانی – به مشتریا در هر مرحله از سفارش پیامک بفرست و اعتمادشونو جلب کن.
  • تخفیف‌های هوشمند و کد تخفیف شخصی‌سازی‌شده – برای جذب مشتری‌های جدید و افزایش فروش، تخفیف‌های حرفه‌ای ایجاد کن.
  • سئو و بهینه‌سازی سایت برای گوگل – محصولاتت راحت‌ تر توی نتایج جستجوی گوگل نمایش داده می‌شن.
  • گزارش‌های دقیق فروش و عملکرد تبلیغات – با سیستم گزارش دهی فروشینو ببین کدوم محصولات پرفروش‌ ترن و تبلیغاتت چقدر تأثیر داشته.

فروشینو همه‌ی ابزارهای مورد نیاز یه فروشگاه حرفه‌ای رو فراهم کرده تا بتونی بدون دردسر، کسب‌ و کارتو رشد بدی و فروشت رو چند برابر کنی!


امکانات فروشینو

جمع‌بندی – تخفیف دادن خوبه یا بد؟

تخفیف دادن یه ابزار قوی برای افزایش فروشه، ولی اگه بدون برنامه و بیش از حد باشه، به کسب‌ و کارت ضرر می‌زنه. پس بهتره روش‌های هوشمندانه‌ای مثل تخفیف‌های محدود، پیشنهادهای ویژه استفاده کنی تا هم فروش بیشتر بشه، هم سودت حفظ بشه.

و در آخر، فروشینو کنارته!

  • با فروشینو می‌تونی تخفیف‌های هوشمند تنظیم کنی که به جای ضرر، سود بیشتری بیارن.
  • تخفیف شخصی‌ سازی‌ شده درست کن و مشتریای خاص رو هدف بگیر.
  • با سیستم پیامکی و گزارش‌های فروش، ببین که کدوم تخفیف بیشتر جواب داده.
  • بعد از هر خرید، مشتری رو با یه پیشنهاد ویژه برای خرید بعدی تشویق کن.

اگه هنوز فروشگاهتو راه ننداختی، همین حالا اپلیکیشن فروشینو دانلود کن و تخفیف‌های هوشمندانه‌ای داشته باش که فروشت رو چند برابر کنه، نه اینکه بهت ضرر بزنه!

پیشنهادهای فروشینو

صفر تا صد پیج کاری اینستاگرام
فروش در اینستاگرام | زمان مطالعه 3 دقیقه
صفر تا صد پیج کاری اینستاگرام
نویسنده: وحید حیدری1403-10-05
هزینه راه‌ اندازی فروشگاه اینستاگرامی | نکات و هزینه‌ های شروع موفق
رشد و توسعه کسب و کار | زمان مطالعه ۵ دقیقه
هزینه راه‌ اندازی فروشگاه اینستاگرامی | نکات و هزینه‌ های شروع موفق
نویسنده: وحید حیدری1403-09-25
صفر تا صد راه‌ اندازی آنلاین شاپ
رشد و توسعه کسب و کار | زمان مطالعه ۸ دقیقه
صفر تا صد راه‌ اندازی آنلاین شاپ
نویسنده: زهرا قاسمی1403-09-21
صفر تا صد پیج کاری اینستاگرام
فروش در اینستاگرام | زمان مطالعه 3 دقیقه
صفر تا صد پیج کاری اینستاگرام
نویسنده: وحید حیدری1403-10-05
هزینه راه‌ اندازی فروشگاه اینستاگرامی | نکات و هزینه‌ های شروع موفق
رشد و توسعه کسب و کار | زمان مطالعه ۵ دقیقه
هزینه راه‌ اندازی فروشگاه اینستاگرامی | نکات و هزینه‌ های شروع موفق
نویسنده: وحید حیدری1403-09-25
صفر تا صد راه‌ اندازی آنلاین شاپ
رشد و توسعه کسب و کار | زمان مطالعه ۸ دقیقه
صفر تا صد راه‌ اندازی آنلاین شاپ
نویسنده: زهرا قاسمی1403-09-21