دسته بندی ها

چطور با تبلیغات در شبکههای اجتماعی فروش رو افزایش بدیم؟
دیجیتال مارکتینگ | زمان مطالعه 3 دقیقه
خب، بیایید با هم شروع کنیم! همه میدونیم که این روزها شبکههای اجتماعی نقش خیلی بزرگی در بازاریابی و فروش آنلاین بازی میکنن. حالا ممکنه فکر کنید چطور میتونید از این ابزارهای عالی مثل اینستاگرام، تلگرام و واتساپ برای افزایش فروش استفاده کنید. جوابش خیلی سادهاس: با تبلیغات هدفمند و خلاقانه!
در این پست میخواهیم با هم بررسی کنیم چطور میتونید از تبلیغات در شبکههای اجتماعی استفاده کنید و به فروش خودتون جرقه بزنید. البته همزمان، به شما میگیم چطور از فروشینو برای کمک به این روند بهره ببرید و خیلی راحتتر فروش رو افزایش بدید.
۱. شناخت مشتریهای هدف
قبل از هر چیزی، باید بدونید چه کسانی میخواهید تبلیغ شما رو ببینند. این کار باعث میشه که تبلیغات شما واقعا تاثیرگذار باشه و درست به دست مخاطب هدف برسه. بدون شناخت مشتری، تبلیغات هرچقدر هم که جذاب باشه، اثر نمیگذاره.
چطور مشتریها رو بشناسیم؟
مهمترین کار اینه که نیازها و رفتارهای خرید مشتریها رو بشناسید. مثلا، اگه شما فروشگاه آنلاین لوازم ورزشی دارید، مشتریهای شما ممکنه دوست دار ورزش باشن یا حتی ممکنه به دنبال یه محصول خاص مثل دستگاههای ورزشی خانگی باشن.
چطور فروشینو کمکت میکنه؟
فروشینو به شما این امکان رو میده که گزارشهای دقیق از فروش و عملکرد محصولات بگیرید. این اطلاعات کمک میکنه که دقیقاً بفهمید مشتریهای شما چه ویژگیهایی دارن و از کدوم محصولات بیشتر خوششون میاد.

۲. تبلیغات هدفمند در اینستاگرام
اینستاگرام یکی از قدرتمندترین پلتفرمها برای تبلیغات هستن. با استفاده از ابزارهای تبلیغاتی که این دو پلتفرم ارائه میدن، شما میتونید تبلیغات خودتون رو به مخاطبان هدف نمایش بدید. حتی میتونید تبلیغات رو بر اساس موقعیت جغرافیایی، علایق و رفتارهای خرید دقیقاً شخصیسازی کنید.
چطور تبلیغات رو هدفمند کنیم؟
- اینستاگرام به شما امکان میده که تبلیغات رو بر اساس سن، جنسیت، علاقهمندیها، موقعیت جغرافیایی و حتی سابقه خرید مشتریها نشون بدید. این یعنی میتونید دقیقا تبلیغات رو به کسانی که احتمال خریدشون از شما بیشتره، نشون بدید.
چطور فروشینو کمکت میکنه؟
فروشینو با لینکهای اختصاصی و گزارشهای دقیق به شما کمک میکنه تا بفهمید کدوم محصولات بیشتر از همه مورد توجه مشتریها قرار گرفته. این اطلاعات به شما کمک میکنه تا تبلیغات خودتون رو بهتر هدفگذاری کنید و روی محصولات پرفروش بیشتر تمرکز کنید.

۳. محتوای جذاب بسازید و مخاطب رو جذب کنید
محتوا قلب تبلیغات شماست. هیچ تبلیغی بدون محتوای جذاب نمیتونه مشتری جذب کنه. شما باید محتوای خلاقانه و جذاب بسازید که مخاطب رو جذب کنه و ترغیبش کنه که خرید کنه. مثلا، تصاویر باکیفیت، ویدیوهای جذاب، متنهای تاثیرگذار، همه اینها میتونن به جلب توجه کمک کنن.
چطور محتوا بسازیم؟
- ویدیوهای معرفی محصول: مردم همیشه علاقه دارن که قبل از خرید، محصول رو از نزدیک ببینن. با ویدیوهای کوتاه میتونید نحوه استفاده از محصول یا ویژگیهای جذاب اون رو نشون بدید.
- تصاویر با کیفیت بالا: همیشه از عکسهای واضح و حرفهای استفاده کنید که مشتری رو قانع کنه که این همون محصولیه که دنبالشه.
- استوریهای جذاب: استوریها فرصت فوقالعادهای برای تبلیغ محصولات و تخفیفهای ویژه هستن.
چطور فروشینو کمکت میکنه؟
با فروشینو شما میتونید تصاویر و اطلاعات دقیق محصولات رو به راحتی در فروشگاه آنلاین خود قرار بدید. همچنین، میتونید از این اطلاعات برای تولید محتوای جذاب و تبلیغاتی استفاده کنید.
۴. تبلیغات با اینفلوئنسرها
وقتی صحبت از تبلیغات در شبکههای اجتماعی میشه، اینفلوئنسرها هم نقش بزرگی دارن. این افراد میتونن برند شما رو به مخاطبان بیشتری معرفی کنن و مشتریان جدید جذب کنن. اگه همکاری با اینفلوئنسرها رو درست انجام بدید، میتونید به سرعت فروش خودتون رو افزایش بدید.
چطور از اینفلوئنسرها کمک بگیریم؟
- اینفلوئنسرهایی رو پیدا کنید که مخاطبانشون با مخاطب هدف شما مطابقت داشته باشه.
- از اینفلوئنسرها بخواهید که محصولات شما رو تست کنن و در صفحات خودشون معرفی کنن.
- از لینکهای اختصاصی برای پیگیری فروش استفاده کنید.
چطور فروشینو کمکت میکنه؟
با فروشینو میتونید به راحتی لینک های اختصاصی برای اینفلوئنسرها ایجاد کنید و فروش خودتون رو از طریق اونها پیگیری کنید. این کار باعث میشه هم تبلیغات شما هدفمندتر بشه و هم نتایج دقیقتری از همکاری با اینفلوئنسرها بدست بیارید.

۵. تبلیغات در گوگل و تحلیل نتایج
گوگل ادز هم یکی از راههای عالی برای تبلیغات است. شما میتونید کلمات کلیدی خاصی رو انتخاب کنید که مشتریها با جستجوی اونها به سایت شما برسن. البته باید حواستون به تحلیل نتایج تبلیغات هم باشه. بدون تحلیل، نمیتونید بفهمید تبلیغات شما چه نتیجهای داره.
چطور گوگل ادز رو به درستی استفاده کنیم؟
- انتخاب کلمات کلیدی مناسب که مشتریها با جستجوی اونها به فروشگاه شما میرسن.
- تنظیم بودجه و تعیین حداکثر هزینه برای هر کلیک.
- بررسی و بهینهسازی نتایج برای تبلیغات بهتر.
نتیجهگیری
برای افزایش فروش از طریق تبلیغات در شبکههای اجتماعی، تبلیغات هدفمند، محتوای جذاب، همکاری با اینفلوئنسرها و تحلیل نتایج از مهمترین مواردی هستند که باید بهش توجه کنید. با فروشینو، همه این کارها خیلی راحتتر و دقیقتر میشه. شما میتونید تبلیغات خودتون رو به صورت هدفمند انجام بدید، عملکردش رو بررسی کنید و از همه ابزارهای موجود برای افزایش فروش استفاده کنید.
همین حالا اپلیکیشن فروشینو رو دانلود کنید و اولین قدم رو به سوی رشد بردارید! با استفاده از امکانات اون فرآیند فروشتون رو بهینه کنید و فروشتونو افزایش بدید.