foroushino-logo
foroushino-title
صفحه اصلیدانلوددرباره ماوبلاگ

تماس با فروشینو

07191007878

دانلود فروشینو

ارتباط با ما

07191007878
[email protected]

دسترسی سریع

  • خانه
  • دانلود
  • درباره ما
  • وبلاگ

دانلود

شما میتوانید با کلیک بر روی دکمه زیر فروشینو را دانلود کنید.دانلود فروشینو
foroushinoتمامی حقوق برای فروشینو محفوظ است | 1403
logo-samandehi
enamad

دسته بندی ها

فروشینو نیوز
مطالب آموزشی
دیجیتال مارکتینگ
فروش در اینستاگرام
رشد و توسعه کسب و کار
ترفندها و آموزش های کاربردی
راهکارهای افزایش فروش آنلاین
راه اندازی و مدیریت کسب و کار

دریافت اپلیکیشن فروشینو برای تمامی پلتفرم ها

همین حالا فروشت رو اتوماتیک کن!

دسته بندی ها

دیجیتال مارکتینگ
ترفندها و آموزش های کاربردی
بهترین روش‌های بسته‌بندی هدیه برای سفارش‌های عید

بهترین روش‌های بسته‌بندی هدیه برای سفارش‌های عید

دیجیتال مارکتینگ | زمان مطالعه ۵ دقیقه

نویسنده: زهرا قاسمی1403-12-05

ایام عید که می‌رسه، خیلی از ما دنبال خرید هدیه برای عزیزامون هستیم یا می‌خوایم خونه رو با یه حال‌وهوای نو عوض کنیم. حالا اگه یه فروشگاه اینترنتی داری، می‌تونی از این حس و حال استفاده کنی تا سفارش‌های بیشتری بگیری. یکی از چیزایی که تو این روزا خیلی مهمه، بسته‌بندی هدیهست؛ یه بسته‌بندی جذاب و شیک می‌تونه کلی مشتری رو خوشحال کنه و برندتو موندگار کنه. تو این مقاله می‌خوام یه سری ایده و نکته بهت بگم که باهاشون بتونی بسته‌بندی هدیه عید رو قشنگ‌تر و حرفه‌ای‌تر انجام بدی.

۱. چرا بسته‌بندی هدیه عید مهمه؟

خرید عید یه چیز فراتر از خرید روزمره‌ست؛ مردم تو این فصل دنبال حس و حال خاص هستن. بسته‌بندی قشنگ باعث می‌شه وقتی مشتری بسته رو باز می‌کنه، همون‌جا عاشق خریدش بشه و حتی ممکنه عکس بسته‌بندی رو تو شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بذاره و یه جور تبلیغ برات بکنه. از طرفی یه بسته‌بندی حرفه‌ای نشون می‌ده که تو برای کارت ارزش قائلی و این حس رو به مشتری منتقل می‌کنی.

۲. از چه متریالی استفاده کنی؟

برای بسته‌بندی هدیه، حتماً از متریالی استفاده کن که هم شیک باشه هم از محصول محافظت کنه. اگه کالای شکستنی داری، باید ضربه‌گیر حباب‌دار یا فوم بذاری. برای کالاهای معمولی می‌تونی از جعبه مقوایی مقاوم یا پاکت‌های کادویی باکیفیت استفاده کنی. چیزی که ظاهری بهاری و نوروزی داشته باشه هم خیلی جواب می‌ده؛ مثلاً پاکت‌هایی با طرح سبز و گل یا طرح سفره هفت‌سین.

۳. حال‌وهوای عید رو در بسته‌بندی نشون بده

برای اینکه بسته‌بندیت یه رنگ و بوی عیدونه داشته باشه، می‌تونی المان‌های عید رو تو طراحی جعبه یا برچسب‌هایی که روش می‌زنی بذاری. مثلاً یه لوگوی کوچیک از برندت رو با گل‌های بهاری یا سبزه و تخم‌مرغ رنگی ترکیب کن. خیلی قشنگ می‌شه اگه رو بسته بنویسی “عیدتون مبارک” یا “سال نو پر از شادی براتون” تا حس خاص نوروز منتقل شه.

۴. امن بستن بسته‌ها رو فراموش نکن

ظاهر قشنگ یه طرف ماجراست، امنیت محصول طرف دیگه.

  • اگه محصول حساسه، از ضربه‌گیر حتماً استفاده کن
  • جعبه رو با چسب باکیفیت خوب ببند تا وسط راه باز نشه
  • اگه لازم شد روش بنویس “شکستنیه” یا “مراقب باشید” تا موقع حمل احتیاط کنن

این کارا باعث می‌شه محصول سالم برسه دست مشتری و دردسر مرجوعی نداشته باشی.


بسته بندی امن برای بسته ها

۵. یه کارت تبریک یا یه پیام خوشگل داخل بسته بذار

مردم عاشق چیزای کوچیک و خوشحال‌کننده‌ان. یه کارت کوچولو با متن تبریک عید یا تشکر از خرید می‌تونه حس خیلی خوبی بهشون بده. اگه محصول خاصی می‌فروشی، می‌تونی تو همین کارت یه راهنمای کوتاه یا نکته آموزشی هم بذاری. مثلاً “چطور این عطر رو ماندگارتر استفاده کنیم” یا “روش نگهداری بهتر از این گیاه”. این حرکت ساده اما اثرگذار باعث می‌شه مشتری حس کنه تو براش وقت گذاشتی.

۶. ارائه بسته‌بندی هدیه به عنوان یه گزینه انتخابی

بعضی از فروشنده‌ها بسته‌بندی هدیه رو جداگانه می‌فروشن. یعنی مشتری اگه بخواد بسته‌ش کادویی بشه، یه هزینه کوچیک پرداخت می‌کنه. این کار برای تو که فروشنده‌ای خوبه چون هزینه بسته‌بندی رو جبران می‌کنی و برای مشتری هم جذابه چون دیگه دردسر کادوپیچ نداره. مخصوصاً تو عید که خیلیا می‌خوان برای دوست و خانواده هدیه بفرستن. اگه با یه سیستم مثل فروشینو کار کنی، راحت می‌تونی تو صفحه سفارش یه تیک “بسته‌بندی کادویی” بذاری و مبلغی هم تعیین کنی.

۷. بسته‌بندی شخصی‌سازی شده؛ حس VIP بده

اگه می‌خوای مشتری خیلی خوشحال بشه، شخصی‌سازیش کن. اسم مشتری رو روی لیبل یا کارت بنویس. یا اگه هدیه‌س که برای کس دیگه می‌خواد ارسال کنه، از مشتری بخواه پیامش رو بنویسه و توی یه کارت قشنگ بذار براش بفرستی. این حرکت هرچند کوچیکه ولی حسابی مشتری رو جذب می‌کنه و ازت کلی تعریف می‌کنه.


بسته بندی وی ای پی

۸. مدیریت حسابداری و هزینه بسته‌بندی

حواست باشه که بسته‌بندی هدیه می‌تونه هزینه و زمان ببره. اگه تعداد سفارشاتت بالاست و رایگان بسته‌بندی کادویی ارائه بدی، ممکنه سودت کم شه. بهتره هزینه بسته‌بندی رو یا تو قیمت محصول محاسبه کنی یا جداگانه بگیری. با حسابداری درست و دقیق می‌تونی ببینی در نهایت این کار برات سودآور بوده یا نه.
با فروشینو می‌تونی هزینه‌های اضافه مثل بسته‌بندی و دستمزد رو هم توی حسابداری وارد کنی و در نهایت گزارش دقیق سود و زیان رو ببینی. اینجوری مطمئنی بسته‌بندی کادویی عیدونه برات صرفه اقتصادی داره.


حسابداری هوشمند فروشینو

۹. ارسال سریع و پیگیری سفارشات

بسته‌بندی وقتی بیشتر به دل می‌شینه که محصول زود برسه دست مشتری. اگه محصول دیر بیاد، ممکنه کلاً ذوق مشتری بپره یا هدیه‌اش دیر برسه. به‌خصوص تو روزای عید که همه عجله دارن.

  • بهتره از روش‌های ارسال سریع استفاده کنی
  • با پیامک یا ایمیل، مشتری رو در جریان وضعیت بسته بذاری
  • با مدیریت سفارش فروشینو، دقیقا می‌دونی کدوم سفارش آماده‌ست و کدوم ارسال شده

۱۰. یه کم تبلیغ بسته‌بندی خاصت رو بکن

خیلیا شاید ندونن که تو فروشگاهت بسته‌بندی کادویی نوروزی یا شخصی‌سازی شده ارائه می‌دی. پس باید یه کم این سرویس رو تبلیغ کنی. توی صفحه اصلی سایت یه بنر بذار، استوری اینستاگرامی بذار که “بسته‌بندی اختصاصی عید با کارت تبریک رایگان” یا هر ایده دیگه‌ای که داری. حتی می‌تونی چند عکس از نمونه بسته‌بندی‌هات رو پست کنی تا مشتریا ببینن و رغبتشون بیشتر بشه.

جمع‌بندی

بسته‌بندی عیدانه یه فرصت عالیه تا تجربه خرید مشتری رو لذت‌بخش‌تر کنی و حتی شاید مشتری برای هدیه دادن یا خوشحال کردن اطرافیان از تو سفارش بده. یه بسته‌بندی خوش‌رنگ و لعاب با تِم عید، یه کارت تبریک کوچیک، و البته مدیریت حرفه‌ای سفارشات و هزینه‌ها می‌تونه نتیجه‌ای عالی برات داشته باشه. اگه از سیستم فروشینو هم استفاده کنی، اداره سفارشات و حسابداری بسته‌بندی‌ها برات راحت‌تر می‌شه. پس همین حالا دست به کار شو و یه بسته‌بندی نوروزی کم‌نظیر ارائه بده تا مشتری هربار بسته رو ببینه، یاد تو بیفته.
همین حالا اپلیکیشن فروشینو رو دانلود کنید و اولین قدم رو به سوی رشد بردارید! با استفاده از امکانات اون فرآیند فروشتون رو بهینه کنید و فروشتونو افزایش بدید.

پیشنهادهای فروشینو

هزینه راه‌ اندازی فروشگاه اینستاگرامی | نکات و هزینه‌ های شروع موفق
رشد و توسعه کسب و کار | زمان مطالعه ۵ دقیقه
هزینه راه‌ اندازی فروشگاه اینستاگرامی | نکات و هزینه‌ های شروع موفق
نویسنده: وحید حیدری1403-09-25
انتخاب اسم آنلاین‌ شاپ: گام به گام تا پیدا کردن نام ایده‌ آل
رشد و توسعه کسب و کار | زمان مطالعه 7 دقیقه
انتخاب اسم آنلاین‌ شاپ: گام به گام تا پیدا کردن نام ایده‌ آل
نویسنده: وحید حیدری1403-10-01
ایده‌ های موفق برای راه‌ اندازی و مدیریت آنلاین شاپ
دیجیتال مارکتینگ | زمان مطالعه ۶ دقیقه
ایده‌ های موفق برای راه‌ اندازی و مدیریت آنلاین شاپ
نویسنده: زهرا قاسمی1403-09-28
هزینه راه‌ اندازی فروشگاه اینستاگرامی | نکات و هزینه‌ های شروع موفق
رشد و توسعه کسب و کار | زمان مطالعه ۵ دقیقه
هزینه راه‌ اندازی فروشگاه اینستاگرامی | نکات و هزینه‌ های شروع موفق
نویسنده: وحید حیدری1403-09-25
انتخاب اسم آنلاین‌ شاپ: گام به گام تا پیدا کردن نام ایده‌ آل
رشد و توسعه کسب و کار | زمان مطالعه 7 دقیقه
انتخاب اسم آنلاین‌ شاپ: گام به گام تا پیدا کردن نام ایده‌ آل
نویسنده: وحید حیدری1403-10-01
ایده‌ های موفق برای راه‌ اندازی و مدیریت آنلاین شاپ
دیجیتال مارکتینگ | زمان مطالعه ۶ دقیقه
ایده‌ های موفق برای راه‌ اندازی و مدیریت آنلاین شاپ
نویسنده: زهرا قاسمی1403-09-28